خبرگزاری کار ایران

نماینده شهرستان پلدختر در مجلس خبر داد:

محاسبه تعرفه برق ۴ ماه گرم سال شهرستان پلدختر مطابق مناطق گرمسیری

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۲۵۴

نماینده شهرستان پلدختر در مجلس شورای اسلامی از اعمال تعرفه برق گرمسیری در شهرستان پلدختر خبر داد.

به گزارش ایلنا از لرستان، سید حمیدرضا کاظمی در مورد تعرفه برق گرمسیری شهرستان پلدختر گفت: پس از پیگیری‌های سه ساله در وزارت نیرو و لابی‌های مختلف با اعضای هیات‌دولت و دستور معاون اول رئیس‌جمهور توانستیم تعرفه برق گرمسیری درجه 2 را در ماه‌های تیر و مرداد و همچنین اعمال تعرفه برق گرمسیری درجه 3 را در ماه‌های خرداد و شهریور برای شهرستان به تصویب هیات دولت رسانده و ابلاغ کند.

وی افزود: بنابر این از این پس ماه خرداد به تعرفه برق گرمسیری پلدختر افزوده شد و همچنین پیش از این تنها سه ماه از سال تعرفه 3 اعمال می شود ولی از این پس ماه های خرداد و شهریور تعرفه 3 و ماه های تیر و مرداد که بیشترین گرما را در سال دارند با تعرفه 2 محاسبه می‌شوند.

کاظمی خاطرنشان کرد: در جلسه 8 اسفند هیات دولت که تعرفه برق پلدختر به همراه دو شهرستان دیگر تصویب شد در ابلاغ آن اشتباهی صورت گرفت که با پیگیری مجدد از طریق دبیر و اعضای هیات دولت و وزارت نیرو اشتباه اصلاح و مجددا اصلاحیه آن توسط دبیر هیات دولت ابلاغ شد.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: در سطح کشور بیش از 70 شهرستان پیگیر اعمال تعرفه برق گرمسیری بودند که دولت با سه شهرستان موافقت کردند که پلدختر یکی از این سه شهرستان است که طبقه گرمسیری آن نسبت به دو شهرستان دیگر بهتر اعمال شده است.

لازم به ذکر است هر چه عدد تعرفه پایین تر خانوار ها مبلغ کمتری جهت قبض برق پرداخت خواهند کرد.

با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته با اعمال تعرفه برق گرمسیری مذکور سالانه چندین میلیارد تومان از لحاظ مالی به نفع مردم منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز