خبرگزاری کار ایران

مرحله دوم مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال دختران آسیا - لائوس

جهانچی: نتیجه بازی برابر استرالیا را فراموش کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۰۸۹

مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان می گوید اگر بازیکنان تمام نکاتی را که در تمرینات انجام دادند امروز برابر لائوس به اجرا بگذارند، بازی قابل قبولی برابر میزبان خواهیم داشت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، معصومه جهانچی درباره عملکرد بازیکنان برابر استرالیا گفت: بازیکنان استرالیا از لحاظ فیزیک بدنی نسبت به تیم ما یک سر و گردن بالاتر بودند، با توجه به اینکه ما هم تیم دست و پا بسته ای نبودیم. بعد از دریافت گل اول فشار روی بازیکنان بیشتر و در ادامه هرچه تلاش کردیم نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم. کارمان خیلی سخت شد و در نهایت بازی را واگذار کردیم. طبیعتا شکست در بازی اول موجب می شود فشار زیادی به تیم وارد شود.

وی در ادامه افزود: نتیجه بازی برابر استرالیا را فراموش کرده ایم. ما هنوز دو بازی مهم پیشرو داریم و شانس صعود به مرحله نهایی را داریم. باید امیدوار به کسب نتیجه  برابر تیم های لائوس و ویتنام باشیم. همه تلاشمان را می کنیم از نظر روانی تیم را در وضعیت خوبی قرار بدهیم و انگیزه های لازم را در بچه ها ایجاد کنیم. همچنین با توجه به مصدومیت چند تن از بازیکنان احتمالا تغییراتی در ترکیب تیم خواهیم داشت تا با بهترین ترکیب به مصاف لائوس برویم.

جهانچی درباره بازی امروز برابر لائوس گفت: فیلم بازیهای آنها را دیدیم و شب گذشته در نشستی که با کادر فنی داشتیم برای بازیکنان این تیم را آنالیز کردیم. این فرصت را داشتیم تا بچه ها را از لحاظ روحی و روانی آماده این مسابقه کنیم. تمامی موارد را به بازیکنان گوشزد کردیم اگر بچه ها تمام نکاتی را که در تمرینات انجام دادند امروز در زمین مسابقه به اجرا بگذارند، بازی قابل قبولی برابر این تیم خواهیم داشت. اما باید این نکته را هم یادآور شوم تیم ها در حال رشد و پیشرفت هستند.

مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه فدراسیون فوتبال از رده های پایه فوتبال بانوان به خوبی حمایت می کند. امیدوارم دختران ما بتوانند از حیثبت فوتبال نوجوانان ایران دفاع کنند و  از این فرصت هایی که فدراسیون برای آنها ایجاد می کند به خوبی استفاده کنند تا بتوانیم در آینده مانند تیم ملی فوتسال بانوان، یک تیم ملی فوتبال بزرگسال خوب نیز داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز