خبرگزاری کار ایران

کشف ۹ هزار عدد مواد محترقه در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۹۴۰

سرکلانتر هفتم از کشف ۹ هزار و ۶۳۹ عدد مواد محترقه در خیابان مولوی خبر داد.

 به گزارش ایلنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در اوایل اسفند ماه امسال پرونده ای با موضوع جمع آوری مواد محترقه توسط یکی از ساکنین خیابان مولوی در کلانتری ۱۱۳ بازار با شکایت تعدادی از اهالی محل مطرح که در آن شاکیان عنوان کرده بودند مالک منزلی در خیابان مولوی به طور مستمر محموله هایی که حاوی مواد محترقه است، در محل سکونتش جمع آوری می کند.

سرکلانتر هفتم پایتخت بیان داشت: در تحقیقات محلی مشخص شد، خبر صحت دارد و این فرد به طور مرتب در طول روز اجناس بسته بندی شده و یا فله ای از مواد محترقه در محل سکونتش جمع آوری می کند.

وی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی و گرفتن دستور از مقام قضائی مبنی بر دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه وی تیمی از ماموران عملیات سرکلانتری ساعت ۸ صبح روز دوشنبه دوازدهم اسفند ماه برای دستگیری و بازرسی از مخفیگاه وی اعزام شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران از پس از اطمینان از حضور متهم در محل سکونتش، عملیات دستگیری وی را انجام دادند، ادامه داد: ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از محل ۹ هزار و ۶۳۹ انواع مواد حترقه از قبیل سیگارت، لانچر، کوزه و .... کشف و متهم به همراه مواد محترقه کشف شده به سرکلانتری منتقل شد.

سرهنگ جلیلیان بیان داشت: رسیدگی به پرونده متهم در دادسرای ناحیه ۱۲ تهران مورد رسیدگی قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز