خبرگزاری کار ایران

هزار طرح در جشنواره خوارزمی به عنوان طرح برگزیده معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۶۴۳

دبیر جشنواره بین‌المللی خوارزمی با اشاره به اینکه هزار طرح در این جشنواره به عنوان طرح برگزیده معرفی شدند، بیان کرد: ۷۹ درصد طرح‌های این جشنواره داخلی و ۲۱ درصد متعلق به خارجی‌ها بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم سی و دومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سورنا ستاری معاون علم و فناوری ریاست جمهوری صبح امروز در  سال اجلاس سران برگزار شد.

علی الیاسی، دبیر جشنواره بین‌المللی خوارزمی پس از قرائت بیانه این جشنواره و دستاوردهای این جشنواره  اظهارت داشت: دستاورد‌های این جشنواره برای ما بسیار روشن بود به حدی که تمام مقامات کشور به آن توجه داشتند. ضمن اینکه این جشنواره در سی و دو سال برگزاری خود هزار طرح را به عنوان برگزیده معرفی کرده است که خوشبختانه ۷۹ درصد این طرح ها داخلی و ۲۱ درصد متعلق به خارجیان بوده است.

او اضافه کرد: برگزیدگان ما در این جشنواره  از افراد خلاق تشکیل شدند که موتور علمی کشور توسط آنها فعال است. جشنواره خوارزمی به نوعی مرکز خودباوری جوانان و پژوهشگران است

الیاسی با اشاره به اینکه در سی و دو سال گذشته ۹۶ سازمان ملی و بین المللی با ما همکاری داشته اند گفت:طرح داخلی،  طرح خارجی،  طرح ایرانیان مقیم خارج،  طرح برگزیده در دوره های قبلی،  طرح برگزیده ویژه امسال هستند که در این دوره از جشنواره ۲۷۱ طرح داخلی و ۱۱۱ طرح خارجی ثبت نام به عمل آوردند.

دبیر جشنواره بین‌المللی خوارزمی در پایان اظهار داشت: پس از بررسی‌های انجام شده توسط گروه‌های تخصصی ۲۷ طرح به داوران معرفی شد که داوران تنها  ۱۰ طرح داخلی و ۶ طرح خارجی انتخاب کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز