خبرگزاری کار ایران

آغاز پیش فروش نوروزی بلیط اتوبوس‌های مسافربری سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۵۸۳

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: پیش فروش بلیط اتوبوس‌های مسافربری بین‌شهری ویژه سفرهای نوروزی از امروز 12 اسفند همزمان با سراسر کشور در پایانه‌های مسافری این استان آغاز شد.

تیمور باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه پیش فروش بلیط به صورت اینترنتی و حضوری صورت می‌گیرد، ادامه داد: پیش‌فروش اینترنتی بلیط از طریق وب سایت «سفر 724»، وب سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری و سایر پایگاه‌های مجاز فروش اینترنتی بلیط انجام می شود.

وی همچنین افزود: پیش‌ فروش حضوری بلیط در محل پایانه‌های عمومی مسافر و دفاتر سطح شهری شرکت‌های مسافربری در سراسر سیستان و بلوچستان امکان پذیر است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برای جابجایی مسافران نوروزی بیش از 1000 دستگاه اتوبوس بین شهری و 700 دستگاه سواری بین شهری تامین و تجهیز شده اند و تعداد 103 شرکت حمل و نقل مسافر استان از آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مسافران برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در مدت 22 روز طرح فروش بلیط نوروزی تعداد 235 هزار و 512 نفر مسافر در قالب 23 هزار و 240 سفر از پایانه های مسافری سیستان و بلوچستان جابجا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز