خبرگزاری کار ایران

تصویب ۱۰ طرح صنعتی و گردشگری در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۴۸۶

استاندار لرستان از تصویب ۱۰ طرح صنعتی و گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سید موسی خادمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین بحث‌هایی که در این جلسه مطرح شد تامین و تعیین کاربری برای تعدادی از طرح های تولیدی و خدماتی استان بود.

وی ادامه داد: ۱۵ طرح در حوزه صنعتی و گردشگری مطرح شد که ۱۰ مورد در این شورا به تصویب رسید.

استاندار لرستان بیان کرد: در راستای مراقبت از زمین‌های کشاورزی و منابع طبیعی و در عین حال ایجاد فرصت برای کارآفرینان تحویل زمین یا تغییر کاربری را مشروط به شروع عملیات اجرایی در یک بازده زمانی مشخص کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما به عنوان تسهیل‌گر و ر چگونگی عملکرد کارآفرینان و سرمایه‌گذاران نظارت خواهیم کرد، افزود: کارآفرینان اگر در یک بازده زمان‌بندی مشخص عملیات اجرایی خود را شروع نکنند مجوز آنها باطل خواهد شد.

خادمی با اشاره به برنامه ششم توسعه گفت: استان‌های مختلف باید ۵ هزار روستا را تا حد تعریف اشتغال‌های خرد مورد مطالعه قرار دهند.

وی با بیان اینکه سهمیه لرستان در سال ۹۶ و ۹۷ حدود ۴۰۰ روستا کرده‌اند، افزود: تا به‌حال ۳۰۵ روستا مورد مطالعه قرار گرفته است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این تعداد تا پایان سال به ۴۵۰ روستا خواهد رسید، گفت: این در حالیست ۵۰ روستا بیش از سهمیه‌ای که برای استان ما تعیین شده مطالعه خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
مژگان شیری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز