خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل به ایلنا خبر داد:

رجیستری موبایل دوباره مانند قبل شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۲۳۶

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه گفت: رجیستری موبایل دوباره مانند قبل شد یعنی گوشی‌ها با همان کد ملی در سامانه ثبت و در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص مشکلات رجیستری موبایل که در روزهای اخیر به وجود آمده است، گفت: شب گذشته در وزارتخانه جلسه‌‌ای در این خصوص به ریاست قبادی معاون وزیر، نماینده دادستانی، گمرک، ستاد مبارزه با کالای قاچاق و معاونت حمایت از مصرف‌کنندگان کالا، برای حل مشکل رجیستری گوشی‌های مسافری و تجاری برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه به این نتیجه رسیدیم که کمافی السابق به همان روشی که قبلا گوشی‌ها رجیستر می‌شد کار انجام شود یعنی گوشی ها با همان کد ملی در سامانه ثبت و در اختیار مصرف‌کننده قرار بگیرد.

درستی تصریح کرد: سامانه جدید به گمرک و نیروی انتظامی لینک می‌شود اما به دلیل وجود مشکلات فنی در این خصوص واردکنندگان و مصرف کنندگان نمی‌توانستند گوشی خود را لینک کنند بنابراین مقرر شد تا این مشکل حل شود و ما به همان روش قدیمی رجیستری را انجام دهیم.

درستی در خصوص مشکلات پیش آمده در گوشی‌های اپل و تاثیر آن گفت: زود است که بخواهیم در خصوص بازار این گوشی‌ها اظهار نظر کنیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این مشکلات حل خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز