خبرگزاری کار ایران

در پی اعلام خروج والنسیا از اولدترافورد

معرفی 4 گزینه احتمالی برای کاپیتانی منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۹۲۷

با اعلام سولشر سرمربی نروژی منچستر یونایتد آنتونیو والنسیا کاپیتان شیاطین سرخ احتمالا در پایان فصل پس از 10 سال حضور در این تیم اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، آنتونیو والنسیا دهمین فصل حضور خود در منچستر یونایتد را تجربه می‌کند و به نظر می‌رسد به درهای خروجی باشگاه نزدیک شده‌است. با بازنشستگی مایکل کریک در پایان فصل گذشته والنسیا از سوی مورینیو به عنوان کاپیتان اول تیم انتخاب شد.

مدافع راست شیاطین سرخ در این فصل دیدارهای زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده‌ است. در این مدت بازیکنان مختلفی تجربه‌ بستن بازوبند کاپیتانی منچستر را داشته‌اند. در این گزارش قصد داریم نگاهی به محتمل ترین گزینه‌های کاپیتانی تیم در فصل آینده بپردازیم:

1. داوید دخیا

بدون شک دخیا بهترین بازیکن منچستر در سال‌های اخیر بوده که با عملکرد فوق‌العاده خود بارها و بارها باعث نجات شیاطین سرخ شده‌است. بازی‌های خوب او در این سال‌ها باعث شده مشتریان زیادی برای خرید او صف بکشند تا کار منچستر برای نگه داشتن گلر اسپانیایی در اولدترافورد سخت شود. رسیدن به بازوبند کاپیتانی یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا می‌تواند انگیزه‌ای برای ماندگاری دخیا در منچستر باشد.

2. لوک شاو

بعد از بازگشت مدافع چپ انگلیسی منچستر به میادین، لوک شاو یکی از بهترین بازیکنان این فصل یونایتد بوده و انتظار می‌رود حتی بتواند عنوان بهترین بازیکن فصل منچستر یونایتد را کسب کند.

مدافع چپ شیاطین سرخ از جمله بازیکنانی است که هم در زمان مورینیو و هم در زمان سولشر از مهره‌های اصلی تیم بوده و این موضوع نشان دهنده ارزش بالا و آمادگی خوب او است. با توجه به اینکه شاو به تازگی قراردادش را تا سال 2023 تمدید کرده، انتظار می‌رود یکی از کاپیتان‌های تیم در فصل آینده باشد.

3. آندر هررا

هافبک مکزیکی پنجمین فصل حضور خود در یونایتد را تجربه می‌کند و یکی از تاثیرگذارترین بازیکن‌های تیم در این فصل بوده‌است. هررا با ثبت آمار 84 درصد پاس صحیح و 71 درصد دریبل موفق از بهترین هافبک‌های جزیره از نظر آماری محسوب می‌شود.

او بازیکنی است که در بازی‌های بزرگ عملکرد خوبی داشته‌است و این یعنی یکی از ویژگی‌هایی که یک کاپیتان نیاز دارد در هررا وجود دارد. نکته دیگری که می‌تواند باعث سپردن بازوبند کاپیتانی به هررا شود محبوبیت او در بین هواداران است. طبق نظرسنجی‌های انجام شده، هواداران هافبک مکزیکی تیم خود را مناسب‌ترین گزینه برای کاپیتانی دانسته‌اند.

4. پل پوگبا

شاید اگر قرار به انتخاب یک ستاره به عنوان کاپیتان آینده تیم باشد، پوگبا مناسب‌ترین گزینه است. فصل برای پوگبا خوب شروع نشد و درگیری او با مورینیو باعث شد نتواند ارزش‌هایش را نشان دهد اما با انتخاب سولسشیر به عنوان سرمربی، پوگبا مجددا به ستاره تیم تبدیل شد و عملکرد فوق‌العاده‌ای در هفته‌های اخیر داشته‌است.

شایعات زیادی مبنی بر جدایی پوگبا در انتهای فصل و پیوستن او به یکی از تیم‌های یوونتوس یا بارسلونا به گوش می‌رسد اما در صورت ماندگاری او در منچستر یونایتد با توجه به قابلیت بالایی که در کنترل بازی دارد می‌تواند گزینه مناسبی برای بستن بازوبند کاپیتانی تیم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز