خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن مکمل‌های دارویی خبر داد:

افزایش قیمت الکل از ۲۶۰۰ به ۱۲۰۰۰ تومان

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۸۰۰

دبیر انجمن مکمل‌های دارویی و فراورده‌های گیاهیگفت: شرکت‌های تولید کننده که مقدار زیادی الکل مصرف می‌کنند، ناگهان با افزایش قیمت الکل از ۲۶۰۰ به ۱۲۰۰۰ تومان مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفر میرفخرایی، دبیر انجمن مکمل‌های دارویی و فراورده‌های گیاهی در همایش توانمندی‌های صنعت داروسازی که امروز در هتل المپیک برگزار شد، گفت: بیش از ۲۲۰ تولید کننده در صنعت داروهای گیاهی فعال هستند و این صنعت به توجه مسوولان نیاز دارد.

دبیر انجمن مکمل‌های دارویی نقدینگی را از مشکلات صنعت دانست و گفت: نقدینگی یکی از مشکلات این صنعت است. همچنین بیمه‌ها و تامین کننده‌های مواد اولیه مشکلاتی دارند و همچنین مشکلات ارزی در فروش نقدی باعث سوء استفاده شده است.

وی در ادامه گفت: شرکت‌های تولید کننده که مقدار زیادی الکل مصرف می‌کنند ناگهان با افزایش قیمت الکل از ۲۶۰۰ به ۱۲۰۰۰ تومان مواجه شدند.

وی همچنین افزود: امروزه حدود ۳۰۰۰ پروانه ساخت فراورده‌های طبیعی و سنتی صادر شده و زمانی که تولید کننده به پخش مراجعه می‌کند به وی مطرح می کنند در صورتی که ۵۰۰ میلیون فروش داشته باشید با شما قرارداد منعقد خواهیم کرد.

میرفخرایی بیان کرد: سازمان امور اداری باید به گونه ای برنامه ریزی کند تا از جوانان استفاده کنیم و  شاهد شکوفایی بیشتر این حوزه باشیم همچنین عدم وجود اعتبارات دراز مدت با بهره کم برای تامین نقدینگی یکی از مواردی است که باید برای حمایت از تولید به آن توجه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز