خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران:

۲۰ پروژه بزرگ نیمه‌تمام در تهران وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۶۴۷

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر حدود ۲۰ پروژه بزرگ بالای ۶۰۰ میلیارد تومان به‌صورت نیمه‌تمام در تهران وجود دارد که به‌زودی فعال می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج معزی صبح امروز در حاشیه آیین افتتاح و بهره‌برداری از چهار پروژه فنی و عمرانی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها مربوط به تقاطع بلوار حکیم و المپیک است، این پروژه سه سطحی بوده که در یک سطح آن بلوار حکیم با تراز فعلی به بلوار المپیک با تراز منفی یک متصل می‌شود.

وی ادامه داد: بخش دیگر، یک پل از سمت شمال بلوار المپیک به سمت شرق حکیم را متصل می‌کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان این‌که این پروژه‌ها غیرفعال بوده و در ماه‌های اخیر به بهره‌برداری رسیدند، افزود: پروژه تقاطع بلوار حکیم و المپیک ۲۰ میلیارد هزینه داشته و به‌طور کلی پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری می‌رسند هزینه‌ای حدود ۳۰ میلیارد تومانی داشته‌اند.

معزی در ادامه با اشاره به دو پروژه دیگر که استحکام‌بخشی پل نمایشگاه (بزرگراه چمران) با قدمت ۴۰ سال و پل بزرگراه بابایی با قدمت ۲۰ سال است، گفت: پروژه چهارم مربوط به آب‌های سطحی خاوران است که در وسعت صد متری اجرا شده و هزینه‌ای حدود ۲ میلیارد در پی داشته است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر حدود ۲۰ پروژه بالای ۶۰۰ میلیارد تومان به‌صورت نیمه تمام است، از فعال شدن و بهره‌برداری آنها سخن به میان آورد و در ادامه به پروژه پل گیشا اشاره کرد و گفت: این پروژه تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش‌بینی می‌شود تا اواخر نیمه اول سال آینده یا اوایل مهرماه ۹۸ به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز