خبرگزاری کار ایران

سردار تقی مهری مطرح کرد:

در نوروز، پنج هزار نیروی کمکی به کمک پلیس راهنمایی و رانندگی خواهند آمد

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۶۲۱

در ایام نوروز پنج هزار نیروی کمکی به کمک پلیس راهنمایی و رانندگی خواهند آمد و هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو نیز به پلیس راهنمایی و رانندگی واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار تقی مهری (رئیس پلیس راهور ناجا) در مراسم چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش ارزیابی عملکرد یکسال گذشته است، اظهار داشت: در این همایش برای اجرای طرح ترافیکی نوروز ۹۸ آماده می‌شویم.

وی ادامه داد: در ۲۲ اسفند ماه رزمایش ترافیکی نوروز ۹۸ در تهران برگزار خواهد شد و طرح ترافیکی نوروز ۹۸ از ۲۵ اسفندماه تا ۱۷ فرودین ۹۸ ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای کاهش تصادفات گفت: در راستای کاهش تصادفات و با دستور سردار اشتری قرارگاه کاهش تصادفات در ناجا راه‌اندازی شده است.

وی افزود: با برنامه‌ریز‌های صورت گرفته پنج استراتژی در قرارگاه کاهش تصادفات مورد نظر قرارگرفت و با تصویب توسط فرمانده ناجا به استان‌های ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تقویت پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز پنج هزار نیروی کمکی به کمک پلیس راهنمایی و رانندگی خواهند آمد و هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو نیز به پلیس راهنمایی و رانندگی واگذار خواهد شد.

وی افزود: در بسیاری از استان‌ها شرایط تصادفات کنترل شده است و امیدواریم در سال ۹۸ با اجرای طرح نوروز ۹۸ ادامه داشته باشد.

بنا بر این گزارش، در این همایش از تعدادی از خانواده‌های شهدا و بازنشستگان راهنمایی و رانندگی ناجا تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز