خبرگزاری کار ایران

امام جمعه بردسکن:

وظیفه داریم منویات رهبری را نصب‌‌‌العین کاری خود قرار دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۴۹۷

امام جمعه بردسکن از بی‌برنامگی و ضعف مدیریت دولتمردان در مهار کردن گرانی‌ها انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا از بردسکن، حجت‌‌الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌‌‌های نماز جمعه این هفته بردسکن گفت:  متاسفانه  نظارت‌‌‌ها و کنترل قیمت‌‌ها در بازار ضعیف است و باید دولتمردان به فکر مردم باشند.

وی با بیان اینکه دولتمردان یا درد مردم را نمی‌‌فهمند یا نمی‌‌‌توانند درمان کنند، اظهار داشت: مردم زیر فشارهای اقتصادی له شده‌‌اند و روز به روز شاهد افزایش بی‌‌رویه قیمت‌‌‌ها در جامعه هستیم. رفاه مادی مردم در جامعه مطلوب نیست و  مسئولانی که دلشان را به میوه برجام خوش کرده بودند، امروز تمامی برنامه‌‌ریزی‌‌‌های آنها با برجام گره خورده است و هیچ پاسخی را  ندارند به مردم بدهند.

امام جمعه بردسکن ادامه داد: امروز FATF و دیگر قراردادها هیچ منفعتی برای ایران ندارد و پذیرش مفاد این قراردادها یعنی هر آنچه که آمریکا به عنوان خط قرمز مطرح کرده است را قبول کنیم. متاسفانه دولتمردان نمی‌‌‌توانند گره اصلی اقتصادی کشور را باز کنند و با مطرح کردن مسایل دیگر  مشکلات مردم را به حاشیه می‌‌برند.

امینی به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌‌اندرکاران کنگره شش هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان و دیدار با مداحان اهل بیت اشاره و تصریح کرد: امروز همه ما وظیفه داریم منویات مقام معظم رهبری را نصب‌‌‌العین کاری خود قرار دهیم و آنها را در حوزه کاری خود عملیاتی کنیم. 

وی با اشاره به فرارسیدن ۱۴ اسفندماه سالروز تاسیس نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: حقیقتا این نهاد تاکنون منشاء خیرات و خدماتی خوبی برای اقشار آسیب‌‌پذیر و  محروم جامعه بوده است. 

نماز جمعه بردسکن بر انفاق کردن به محرومین در آستانه سال نو تاکید کرد و از کسانی که تمکن مالی دارند خواست به فکر خانواده‌‌های نیازمند باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز