خبرگزاری کار ایران

درافشانی مطرح کرد:

برگزاری دومین جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۳۹۰

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: دومین جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی با برنامه ریزی متنوع تر و جذاب تر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد درافشانی امروز پنجشنبه در بازدید اصحاب رسانه های داخلی و بین‌المللی از موزه مردم شناسی حمام قجر افزود: اولین جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی در نوروز 97 با حضور 13 استان کشور برگزار شد و با استقبال بی نظیر شهروندان و گردشگران همراه بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با توجه به استقبال مردم در سال گذشته برای نوروز 98 متفاوت تر برنامه ریزی شده است، بیان کرد: طی رایزنی های صورت گرفته با هشت استان کشور، هریک از روزهای جشنواره به یک استان اختصاص داده شده است تا آیین، رسوم و برنامه های خود را برای گردشگران به نمایش بگذارند.

این مقام مسئول با اشاره به تقدیر رئیس فدراسیون بازی های بومی و محلی از ابتکار شهرداری قزوین در برگزاری جشنواره ملی فرهنگ و سنن عنوان کرد: این جشنواره در تقویم فدراسیون بازی های رومی و محلی کشور ثبت شده است.

درافشانی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای نوروز 98 تدارک دیده شده است، اظهار کرد: جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی از سوم تا نهم فروردین ماه 98 با اجرای برنامه های شاد و مفرح و با حضور هنرمندان مطرح کشوری برگزار می‌شود.

وی بر اهمیت تعامل با رسانه ها تاکید کرد و گفت: قلم اصحاب رسانه بیشتر از کارهای تبلیغاتی دیگر موثر است و باید قدردان زحمات اهالی رسانه بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز