خبرگزاری کار ایران

سرهنگ بیگلری خبر داد:

کشته شدن پنج نفر در حوادث رانندگی قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۴۷۹

رئیس پلیس راه استان قزوین از کشته شدن پنج نفر و مصدومیت 2 نفر در حوادث رانندگی روز سه شنبه در محورهای مواصلاتی استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر یک مورد تصادف در کیلومتر ۵۶ لاین جنوبی آزاد راه 'قزوین _ زنجان' بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی بیان داشت: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد، یک دستگاه پژو آردی با یک دستگاه کامیون برخورد که متاسفانه راننده و ۲ سرنشین 'پژو آردی' بر اثر شدت جراحات وارده فوت کردند.

رئیس پلیس راه استان عنوان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت تصادف را عدم توجه به جلو راننده پژو آردی ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کردند.

سرهنگ بیگلری افزود: در حادثه ای دیگر در کیلومتر ۳۸ لاین جنوبی آزاد راه قزوین -کرج روبروی پادگان جوادنیا یک دستگاه سواری دووبنا به عللی واژگون شد که متاسفانه در این حادثه ۲ نفر فوت و ۲ سرنشین نیز مصدوم و به مراکز امدادی اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه از نظر کارشناسان ، خستگی و خواب آلودگی راننده علت اصلی واژگونی بوده است به همه شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا شاهد حوادث تلخ رانندگی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز