خبرگزاری کار ایران

غفوری به ایلنا خبر داد:

نزاع خونین دانش‌آموزان در هنرستان کار‌ودانش بردسکن/ کار به دادستانی کشیده شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۴۵۷

مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: دو نفر از دانش آموزان عامل درگیری در هنرستان کارو دانش شهید هنرور اخراج موقت شدند.

غلامحسین غفوری در تماس تلفنی با خبرنگار ایلنا گفت: در پی نزاع و درگیری بین 4 دانش آموز  هنرستان کار و دانش شهید هنرور بردسکن دو نفر از دانش آموزان که هسته اصلی این نزاع بودند اخراج موقت شدند.

وی با اشاره به اینکه در همان لحظات اولیه نزاع میان دانش‌آموزان، تذکرهای لازم به آنها اعلام شد، گفت: در این خصوص جلسه‌ای تشکیل و طی آن 2 نفر از دانش‌آموزان که هسته اصلی این نزاع بودند، اخراج موقت شدند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن با اشاره به علل مختلفی که می‌تواند نزاع دانش‌آموزان در مدارس پسرانه را به دنبال داشته باشد، بیان کرد: دراین رابطه مدیر هنرستان را احضار کرده‌ام و با تشکیل شورای معلمان و اظهارات دبیران دراین رابطه تصمیماتی  اتخاذ شد.

وی به آوردن موتورسیکلت توسط برخی از دانش آموزان به مدارس اشاره کرد و گفت: این گروه سنی هنوز در سنی که بتوانند به‌صورت قانونی موتورسیکلت داشته باشند، نیستند، ولی متاسفانه والدین با خرید موتور برای آنان موجب خطراتی را برای دانش‌آموزان به‌وجود می‌آورند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن افزود: براساس قانون دانش‌آموزان نمی‌توانند با موتورسیکلت به مدرسه بیایند.

گدر نزاع دانش‌آموزان هنرستانی در بردسکن بر اثر وارد شدن شی سخت بر سر یکی از دانش‌آموزان وی مصدوم می‌شود که بلافاصله به اورژانس بیمارستان ولی‌عصر بردسکن منتقل و دادستان بردسکن در حال رسیدگی به این پرونده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز