خبرگزاری کار ایران

با حضور خیران در کرج؛

مراسم گلریزان مرکز نیکوکاری اصناف برای حمایت از خانواده های بی بضاعت برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۴۱۷

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز، گفت: مرکز نیکوکاری اصناف با حمایت های بی دریغ خیران گرامی برنامه های دراز مدت و کوتاه مدتی را در دستور کار دارد و عمده فعالیت های خود را بر اشتغالزایی و کسب درآمد های پایدار برای افراد نیازمند متمرکز کرده است .

به گزارش ایلنا، ​حمید کریمی، رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در مراسم گلریزان مرکز نیکوکاری اصناف که در حمایت از خانواده های بی بضاعت برگزار شد، ضمن تشکر از حضور و حمایت های بی دریغ خیراندیشان و کسبه کرج از مرکز نیکوکاری اصناف در سخنانی گفت: خانواده بزرگ اصناف، بزرگان، نیک اندیشان و خیران خردمندی را در خود دارد که این عزیزان برای انجام کار خیر و دستگیری از افراد نیازمند جامعه همواره پیش قدم هستند و از آغاز شکل گیری مرکز نیکوکاری اصناف نیز با حمایت های مالی و معنوی خویش، خادمان خود را در این مرکز مورد لطف و عنایتشان قرار داده اند .

کریمی افزود: مرکز نیکوکاری اصناف با حمایت های بی دریغ خیران گرامی برنامه های دراز مدت و کوتاه مدتی را در دستور کار دارد و عمده فعالیت های  خود را بر اشتغالزایی  و کسب درآمد های پایدار برای افراد نیازمند متمرکز کرده است .

وی افزود: به امید خداوند و یاری دوستان و همراهان گرامی قصد داریم تا در آستانه سال جدید و با همکاری دیگر دست اندرکاران امور خیریه در استان البرز به یاری خانواده های بی بضاعت بشتابیم و ایام عید باستانی نوروز را برایشان شاد کنیم .

​در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی نیز در سخنانی به  بیان  آثار نیک دستگیری از نیازمندان و فعالیت های خیرخواهانه در سلامت جسمی و روانی انسان پرداخت.

مراسم معنوی گلریزان با اهتمام مرکز نیکوکاری اصناف و با انگیزه حمایت از خانواده های بی بضاعت و دیگر امور خیرخواهانه با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی، علی پروین اسطوره فوتبال ایران، سعید زرندی، معاون وزیر صمت، محمد محمدی ،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان البرز، امیر غفرانی، مدیر کل ورزش و جوانان البرز، جهانگبر شاهمرادی ، رئیس سازمان صمت استان البرز ، معتمدان ، پیشکسوتان ، خیران اصناف و بازار کرج، ورزشکاران .هیات رئیسه اتحادیه های صنفی و دیگر علاقمندان برگزار شد.

محسن ابراهیم زاده، هنرمند مردمی کرجی نیز در بخش  کوتاهی از این مراسم به اجرای قطعاتی از موسیقی پرداخت که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز