خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیرکل ورزش تبریز با رئیس فدارسیون برای بررسی وضعیت تیم شهرداری تبریز

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۹۹

با فوتبال ناپاک و تبانی به شدت مخالف هستیم و برای مبارزه با این مقوله تمام ابزارها و اقدامات نظارتی خود را به کار خواهیم گرفت.

ایلنا- تبریز: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: کمیته انضباطی نباید زمینه ساز دلسردی مدیران شهرداری تبریز می شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمحمد شروین اسبقیان در گفتگو با خبرنگاران افزود: فوتبال آذربایجان شرقی در چند سال گذشته همواره توانایی خود را به کشور و حتی آسیا نشان داده و با تماشاگران پرشور و فهیم خود و ارائه بازی های زیبای تیم تراکتورسازی، گسترش فولاد و شهرداری شور و شعف خاصی در ورزش کشور بوجود آورده است.

وی ادامه داد: برای پیگیری و بررسی وضعیت تیم فوتبال شهرداری تبریز با رییس فدراسیون دیدار می کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی همچنین تاکید کرد: با فوتبال ناپاک و تبانی به شدت مخالف هستیم و برای مبارزه با این مقوله تمام ابزارها و اقدامات نظارتی خود را به کار خواهیم گرفت اما با این همه افتخارات نباید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با جوسازی های برخی افراد سودجو، دلسردی را در بین مدیران شهرداری تبریز و استان به وجود آورد.

وی خاطر نشان کرد: برای بررسی اتفاقات پیش آمده در خصوص تبانی تیم شهرداری تبریز و سقوط به لیگ دسته یک و محرومیت تعدادی از بازیکنان و کادر فنی، با شهردار تبریز نیز دیداری خواهیم داشت و هفته آینده برای دومین بار با علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال دیدار خواهم کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز