خبرگزاری کار ایران

نازک کار خبر داد:

آغاز پیش فروش بلیط های نوروزی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۳۷۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از آغاز پیش فروش بلیط های نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا نازک کار با بیان اینکه پیش فروش بلیط های مسافری به دو صورت حضوری و غیر حضوری صورت می گیرد، افزود: گیلانی ها می توانند از طریق مراجعه به درگاه های فروش بلیط اینترنتی استان به نشانی «www.gilanmosafer.ir» و کشور به نشانی «www.payaneh.ir» اقدام کنند.

این مقام مسئول با اشاره به امکان دریافت بلیط های نوروزی به صورت حضوری و از طریق پایانه های عمومی و دفاتر فروش بلیط در سطح شهر، ادامه داد: همچنین هم استانی ها می توانند از طریق سایت   های اختصاصی شرکت های حمل و نقل مسافر نسبت به تهیه بلیط به مقاصد مورد نظر اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با اشاره به تشکیل ستاد جابجایی مسافرین نوروزی، خاطرنشان کرد: 140 شرکت حمل و نقل مسافر استان گیلان با بیش از سه هزار دستگاه وسیله نقلیه شامل 181 دستگاه اتوبوس، 778 دستگاه مینی بوس و یک هزار و 624 دستگاه سواری آماده ارائه خدمت به مسافرین نوروزی هستند.

وی به آمار جابجایی مسافر در نوروز سال 97 اشاره کرد و گفت: در نوروز گذشته بیش از 265 هزار نفر مسافر از ناوگان حمل و نقل عمومی استان استفاده کردند.

نازک کار یادآور شد: در طرح جابجایی مسافرین نوروزی سال 97 بالغ بر 37 هزار مسافر بلیط های خود را از طریق پیش   فروش(حضوری و اینترنتی) تهیه کردند که از این تعداد چهار هزار مسافر مربوط به بلیط های اینترنتی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز