خبرگزاری کار ایران

پیشنهادهای بانک ملی ایران برای روزهای پایانی سال

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۶۲۸

نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، همواره با ازدحام جمعیت در شعب بانک ها همراه بوده، اما خوشبختانه بانک ملی ایران راهکارهای متعددی برای کاهش مشکلات این دوره زمانی اندیشیده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همکاران بانک مراجعات فراوان مردم به شعب در این روزها را به فال نیک گرفته و با خوشرفتاری، خوشرویی، سرعت و دقت همیشگی، خدمات مورد نیاز را به آنها ارائه می کنند.

با این حال به مشتریان محترم نیز پیشنهاد می شود ضمن این که امور بانکی خود را به روزهای پایانی سال موکول نکرده و از مدت باقی مانده به خوبی استفاده کنند، سامانه های غیرحضوری بانک ملی ایران را نیز به کار بگیرند.

سامانه بام، ده ها خدمت بانکی را به صورت غیر حضوری از طریق رایانه و یا تلفن همراه به کاربران ارائه می کند. پیام رسان بله نیز می تواند علاوه بر خدمات معمول همه پیام رسان ها، برخی نیازهای بانکی کاربران را برطرف کند.

همچنین صدها دستگاه خودپرداز، CRS، Cashless، اپلیکیشن 60 و ... نیز توسط بانک ملی ایران در هر ساعت از شبانه روز در حال خدمت رسانی به مشتریان نظام بانکی به ویژه بانک ملی ایران است.

همان گونه که اعتماد به بانک ملی ایران باعث شده روزانه بیش از 60 میلیون تراکنش در این بانک ثبت شود، این اطمینان به مشتریان داده می شود که سامانه های خدمات غیر حضوری به بهترین شکل، در سریع ترین زمان ممکن و با دقت تمام، خدمات بانکی مورد نظر آنها را عملیاتی کند.

در چنین شرایطی، طبیعی است که حضور در شعب فقط به خدماتی که به صورت غیر حضوری قابل انجام نیست، محدود می شود که نتیجه آن کاهش شلوغی شعب و افزایش رضایت دیگر مشتریان خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز