خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس:

بعضی کشاورزان به علت نبود راه امکان دسترسی به مزارع را ندارند

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۱۴۷

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس در آیین افتتاح مجتمع پرورش ماهیان خاویاری پلدختر با اشاره به بارندگی‌های زیاد و خسارت به زیرساخت‌های بخش کشاورزی گفت: بعضی از کشاورزان به علت نبود راه امکان دسترسی به مزارع را ندارند.

به گزارش ایلنا از لرستان، سیدحمیدرضا کاظمی در آیین افتتاح مجتمع پرورش ماهیان خاویاری پلدختر اظهار کرد: مجری این طرح ایثار کرده و سرمایه‌اش را از تهران به اینجا آورده که کمال تشکر را از وی داریم.

وی خاطرنشان کرد: ابتدای سال جاری با تدبیر استاندار بیش از یک‌صد پروژه اولویت‌دار مشخص شد که پمپاژهای پلدختر نیز از این پروژه‌ها بود و اگر پیشرفتی دارند مرهون تدبیر و تلاش استاندار است.

کاظمی افزود: چند مورد از پروژه‌های ایستگاه پمپاژ شهرستان در دشت‌ها قرار دارند و امروز یکی از آنها افتتاح می‌شود و مابقی تا بهار ۹۸ اجرایی خواهد شد که انتظار داریم وزارت‌ جهاد کشاورزی نیز حمایت کند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در ادامه گفت: دو سیل اخیر خسارات زیادی به بخش کشاورزی این مناطق وارد کرده و به توجه ویژه وزیر جهاد کشاورزی در این خصوص نیاز داریم، چون بعضی از کشاورزان به علت نبود راه امکان دسترسی به مزارع را ندارند.

وی گفت: با توجه به کوهستانی بودن پلدختر، یکی از این سیلاب‌ها از کوه سرازیر شد و بنابراین اجرای بندهای خاکی که حدود هفت مورد در دست احداث است، با توجه به مزایای زیادی که دارند انتظار داریم اعتبار این‌ها بیشتر شود تا سریع‌تر به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز