خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات ملی آموزش نوآوری و ابتکارات د‌انش‌آموزی در ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۰۴۱

بیست و سومین دوره مسابقات ملی آموزش نوآوری و ابتکارات د‌انش‌آموزی (ناد‌کاپ شریف) در دانشگاه صنعتی شریف در ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، بیست و سومین دوره مسابقات ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی شریف (نادکاپ شریف)، با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای دانش‌آموزان، پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و تقویت هویت ملی و فرهنگی و همچنین با تأکید بر کشف نیازها و توانمندی‌های علمی و عملی داخلی، در قالب کار گروهی در ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

این مسابقات، از بزرگترین مسابقات دانش‌آموزی کشور در حوزه علوم نوین است و خروجی آموزش‌های مهارتی سالیانه دانش‌آموزان در کل کشور با استانداردهای علمی و آموزشی مورد تأیید دانشگاه صنعتی شریف است.

مسابقات مذکور که به مناسبت نهمین یادواره شهدای جهاد علمی برگزار  می‌شود با حضور بیش از ۳ هزار دانش‌آموز از حدود ۱۰۰ شهر کشور در بیش از ۵۰ بخش متنوع در رشته‌های نانو، رباتیک و میکروالکترونیک، هوافضا، زیست فناوری، کمیکار، برنامه‌نویسی اندروید، محاسبات ذهنی، طراحی سه بعدی، جشنواره انرژی و آب و برای اولین بار در موضوع آینده پژوهی در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود.

اطلاعات بیشتر در سایتhttp://www.nadcupsharif.ir قابل مشاهده و شماره تماس۶۶۱۹۷۲۹۰ خط ارتباطی با دبیرخانه این مسابقات است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز