خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان:

حضور زنان توانمند در عرصه‌های مدیریتی لاهیجان در اولویت کاری من است

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۶۶۹

فرماندار لاهیجان گفت: حضور زنان توانمند در عرصه های مدیریتی شهرستان در اولویت کاری من است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، جلسه کمیسیون امور بانوان شهرستان به ریاست سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار لاهیجان برگزار شد.

اسماعیل میر غضنفری در این جلسه گفت: ذات بانوان برگرفته از مهربانیت است، در تاریخ اسلام، ایران باستان و نوین بانوانی را داشتیم که برای همیشه تاریخ جاودان ماندند. وقتی خداوند رحمن سوره کوثر را به احترام فاطمه زهرا(س) نازل کردند این نشانگر این است که دین اسلام بعنوان دین برتر به بانوان اعتقاد راسخی دارد.

فرماندار لاهیجان افزود: در اروپا بعد از رنسانس فرقه ای به نام فمینیسم با هدف عدم استفاده ابزاری از خانم ها شروع به فعالیت کرد ولی تاکنون موفق نشدند اما در جمهوری اسلامی ایران نقش و جایگاه والای زن بر همگان آشکار است.

میرغضنفری در ادامه با اشاره بر اینکه دولت دوازدهم در حوزه عدالت جنسیتی و دسترسی زنان به فرصت ها گام های بسیار موثری برداشته است، گفت: بر اساس بخشنامه دولت ۳۰ درصد منصب های تمامی دستگاهها باید به زنان اختصاص یابد که البته این گام با درایت استاندار محترم به خوبی در گیلان برداشته شده است و حضور زنان توانمند در عرصه های مدیریتی شهرستان در اولویت بنده است.

وی افزود: وضعیت کنونی معیشتی جامعه کمی سخت شده است اما بانوان می‌باست عزم خود را برای ایجاد آرامش و نشاط در خانواده جزم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز