خبرگزاری کار ایران

جزئیات دومین دیدار سران آمریکا و کره‌شمالی:‌

از سفر طولانی کیم تا دیدار با ترامپ در مهمان‌پذیر دولت

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۶۱۳

چندین منبع آگاه جزئیاتی را از دومین دیدار رهبران کره شمالی و آمریکا اعلام کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، ویتنام در حالی خود را برای دیدار میان رهبران آمریکا و کره شمالی آماده می‌کند که گزارش‌ها حاکی از آن است که «کیم جونگ‌اون»، رهبر کره‌شمالی، بناست با قطار وارد هانوی شود. این خبر را دو منبع آگاه که اطلاع مستقیم از برنامه‌های لجستیکی و امنیتی این نشست دارند در اختیار رویترز قرار دادند.

این سفر که شامل عبور از هزاران کیلومتر در خاک چین می‌شود، دست کم دو روز و نیم به طول می‌انجامد. این بدان معناست وی باید در روزهای آینده از پیونگ‌یانگ به راه بیفتد تا در تاریخ معهود، ۲۵ فوریه، بتواند وارد هانوی شود.

این منابع گزارش دادند که قطار کیم در ایستگاه دونگ دانگ، در مرز ویتنام، توقف می‌کند و وی پس از آن با ماشین تا هانوی می‌رود که مسافت این بخش از سفر نیز حدود ۱۷۰ کیلومتر خواهد بود.

سه منبع دیگر نیز گزارش دادند که به احتمال قوی محل دیدار کیم و «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، در ویتنام ساختمان مهمان‌پذیر دولت، ساختمانی در مرکز هانوی، دیدار خواهند کرد.

این پنج منبع در نهایت اعلام کردند که تمام این برنامه‌ها ممکن است در روزهای آینده تغییر کند.  

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز