خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی نواصر؛

«عیدانی» رئیس هیات بدمینتون آبادان شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۵۱۷

طی آیینی با حضور جامعه بدمینتون شهرستان آبادان، رئیس جدید این هیأت معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این آئین که در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان آبادان برگزار شد، از سوی محمود نواصر «رئیس هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند»، حامد عیدانی به عنوان «رئیس هیأت بدمینتون شهرستان آبادان» منصوب شد.

همچنین ماه گذشته نیز «امین علوانی» با حکم نواصر به عنوان «رئیس هیأت بدمینتون شهرستان خرمشهر» منصوب شد.

در این آیین برخی از کمیته‌های هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند، احکام خود را دریافت کردند.

هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند از تاریخ سیزدهم شهریورماه سال جاری تشکیل شد و بسیاری از سهمیه‌ها همچون استعدادیابی، شرکت در کارگاه‌های آموزشی فدراسیون، مسابقات کشوری و ... که پیشتر از طریق هیأت بدمینتون استان خوزستان در اختیار شهرهای این منطقه قرار می‌گرفت، هم‌اکنون مستقیما از طریق فدراسیون سهمیه‌ای جدا به این شهرها اعطا می‌شود.

کلیه ادارات، باشگاه‌ها و ورزشکاران بدمینتون شهرهای آبادان و خرمشهر برای پیگیری امورات خود فقط باید از طریق هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند اقدام کنند.

براساس قوانین مناطق آزاد، این شهرها طبق ساختار جدید از هیأت بدمینتون استان خوزستان مستقل شده‌اند و هم اکنون زیر نظر هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند هستند.

حضور در کارگاه آموزشی‌فدراسیون بدمینتون‌جمهوری اسلامی ایران، دیدار با سفیر اندونزی، رشد 30 درصدی بدمینتون‌بازان، دیدار با نماینده عالی فرهنگی کشور لبنان و دیدار با نماینده عالی فرهنگی کشور سوریه فقط بخشی از عملکرد درخشان هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند در این مدت کوتاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز