خبرگزاری کار ایران

اوقاف قزوین به فراخوان منتسب به یک دفتر موقوفه واکنش نشان داد

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۴۳۲

اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: دفتر موقوفه ای با نام و نشانی منتشر شده در فضای مجازی که مدعی کمک و پرداخت عیدانه به کودکان یتیم شده بود، وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از قزوین، در اطلاعیه این اداره کل در پی انتشار متنی در قالب فراخوان در شبکه های اجتماعی و پیام رسان‌های داخلی و خارجی مبنی بر پرداخت عیدانه به کودکان بی پدر زیر 18 سال منتشر شده، از شهروندان خواسته شده به موارد زیر توجه داشته باشند:

دفتر موقوفه ای به آدرس اشاره شده در استان قزوین وجود ندارد و اساسا چنین آدرسی در استان قزوین در محل شناسایی نشده است.

همچنین در استان قزوین موقوفه ای با مشخصات درج شده در پیام (موقوفه بیات) وجود خارجی ندارد و این اداره کل هیچگونه مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.

هرگونه اطلاع رسانی در حوزه موقوفات،اماکن مذهبی و بقاع متبرکه از طریق مبادی رسمی و پورتال اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین به آدرس زیر اعلام می شود.

امروز متنی با عنوان عیدانه به بچه های یتیم در فضاهای مجازی منتشر و پخش شد که در آن از افراد زیر 18 سال فاقد پدر خواسته شده بود به همراه گواهی فوت پدر برای دریافت عیدانه در یک دفتر موقوفه در قزوین حضور یافته و مبلغ 200 هزار تومان دریافت کنند.

در این متن نشانی و نام دفتری که دفتر موقوفه خوانده شده بود نیز قید شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز