خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی؛

مراسم بزرگداشت حکیم توس ابوالقاسم فردوسی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۴۳

وی با تاکید بر پاسداشت مقام بزرگان علم و ادب این خطه افزود: خراسان رضوی همواره مهد ظهور و بروز مشاهیر و شخصیت های منحصر به فردی همچون فردوسی بوده است.

ایلنا: مراسم بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و کنگره شعر از توس تا نیشابور با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی اصغر رشید، در آیین افتتاحیه این مراسم اظهار داشت: هرچند عده‌ای سعی در کتمان بارقه‌های مذهبی در اشعار فردوسی را دارند؛ اما توجه به ارزش‌های اسلامی در کنار ارزش‌های ملی ازجمله خصوصیات بارز آثار این شاعر نامدار محسوب می‌شود.
وی با تاکید بر پاسداشت مقام بزرگان علم و ادب این خطه افزود: خراسان رضوی همواره مهد ظهور و بروز مشاهیر و شخصیت‌های منحصر به فردی همچون فردوسی بوده است.
رشید گفت: با عنایت مسوولان استان هر سال برنامه‌های گرامیداشت مفاخر برگزار می‌شود که باید در جهت هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن آنها برنامه‌ریزی و تلاش کرد.
وی ادامه داد: روز ملی فردوسی فرصتی بی‌نظیر برای علاقمندان به فرهنگ و زبان پارسی است و از این فرصت بی‌نظیر باید به نحو مطلوب بهره جست.
 این مراسم صبح امروز با پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع) با حضور مسوولین استانی و کشوری افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز