خبرگزاری کار ایران

حقیقت پور در گفتگو با ایلنا:

حضور حداکثری مردم در انتخابات با ورود هاشمی محقق می شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۸۷

امروز مملکت ما نیازمند گفتمانی بر پایه حل مشکلات اقتصادی کشور و تفاهم اتحاد حداکثری و پایبندی به ولایت فقیه است و اگر هاشمی به این گفتمان ها توجه کند و بر اساس آنها حرکت کند قطعا مردم به وی رای خواهند داد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: ما نمی توانیم به شورای نگهبان بگوییم که این کار را باید بکنید و کار دیگر را نباید بکنید. بهتر است نمایندگان سر جای خود بنشینند و کار خود را انجام دهند.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با نامه نمایندگان مجلس به شورای نگهبان در راستای عدم صلاحیت هاشمی و مشایی گفت: من نامه را امضا نکردم و دلیل امضا نکردنم این است که معتقدم جایگاه هر گروه و سازمانی با جایگاه دیگری فرق دارد و هر کس باید در جایگاه خود ایفای نقش کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان کرد: مجلس می تواند برداشت خود را از فردی داشته باشد که مثلا مشایی از فیلتر شورای نگهبان عبور نخواهد کرد ولی ما نمی توانیم به شورای نگهبان بگوییم که این کار را باید بکنید و کار دیگر را نباید بکنید. بهتر است نمایندگان سر جای خود بنشینند و کار خود را انجام دهند.

وی با بیان این مطلب که نمایندگان امضا کننده بیان می کنند که از باب استصوابی این کار را کرده اند، گفت: ما به عنوان نماینده باید اجازه دهیم که هر کاری در جای خود و به دور از هیجانات انجام شود شورای نگهبان وظایف قانونی دارد که آن وظایف را قطع به یقین اجرا خواهد کرد.

حقیقت پور همچنین در باره حضور هاشمی در عرصه انتخابات گفت: ورود هاشمی به عرصه انتخابات قطعا به حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای کمک خواهد کرد. امروز مملکت ما نیازمند گفتمانی بر پایه حل مشکلات اقتصادی کشور و تفاهم اتحاد حداکثری و پایبندی به ولایت فقیه است و اگر هاشمی به این گفتمان ها توجه کند و بر اساس آنها حرکت کند قطعا مردم به وی رای خواهند داد.

وی افزود:‌ به نظر من شورای نگهبان از تخلفات احمدی نژاد و مشایی صرف نظر نخواهد کرد و تخلف قانونی احمدی نژاد در ستاد انتخابات کشور صلاحیت مشایی را زیر سوال خواهد برد.

وی گفت: به نظر می رسد اصول گرایان برای اینکه بتوانند در مقابل هاشمی قد علم کنند بر روی یک نفر اجماع خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز