خبرگزاری کار ایران

افتتاح سالن سینما و تئاتر کودک باغ کتاب تهران با مدیریت خیام وقار کاشانی

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۶۱۵

سالن سینما و تئاتر کودک و نوجوان باغ کتاب تهران با مدیریت خیام وقار کاشانی، شب گذشته با اجرای نمایش «خاله پیرزن مهربون» و «خاله‌سوسکه» افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، نمایش‌های «خاله پیرزن مهربون» و «خاله‌سوسکه» به کارگردانی سینا نورائی آغازگر فعالیت رسمی تئاتر کودک و نوجوان در مجموعه باغ کتاب تهران بود.

خیام وقار کاشانی که به تازگی مدیریت بخش سینما و تئاتر کودک این مجموعه را عهده‌دار شده، در همین زمینه گفت: خوشحالیم که مخاطبان از اولین نمایش در این مجموعه استقبال کردند و امیدواریم هنرمندان عرصه نمایش‌های کودک و نوجوان، که در این شب همراه ما بودند چراغ این مجموعه را روشن نگه دارند.

نمایش‌های «خاله پیرزن مهربون» و «خاله‌سوسکه» به کارگردانی سینا نورائی با حضور هنرمندانی نظیر علی فروتن، حمید گلی، فاطمه امینی(مجری برنامه کودک) و علیرضا گلپایگانی مدرس و کارگردان انیمیشن و انیماتور در سالن شماره ۸ مجموعه باغ کتاب تهران، برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌هایشان روی صحنه رفت تا سرآغازی بر نمایش‌های کودک و نوجوان در باغ کتاب تهران باشند.

کودکان و نوجوانان در کنار تماشای نمایش که به شیوه تلفیقی عروسک و بازیگر و به صورت موزیکال به روی صحنه می‌رود، می‌توانند با توجه به گروه سنی‌شان از فضاهای تفریحی و آموزشی اختصاص‌یافته در این مجموعه استفاده کنند.

آنا نمکچیان، مهرزاد شربتخواری، صالح خواجه، مهدی سرابی، مینا ابراهیمی، سینا نورائی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

علاقه‌مندان به جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کرده و یا به‌صورت حضوری به آدرس: میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز