خبرگزاری کار ایران

نجات جان ۵۷ گردشگر در جزیره هرمز

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۵۲۶

جانشین دریابانی استان هرمزگان از نجات جان ۵۷ گردشگر و بازدید کننده از نوار ساحلی جزیره هرمز توسط دریابانان پاسگاه مرزی ساحلی این جزیره خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سهراب سجادی اظهار داشت: با توجه به حضور توریست ها و گردشگران در استان هرمزگان ، دریابانی استان هرمزگان با افزایش حضور نیروها در داخل دریا و نوار ساحلی، به خدمت رسانی و ایجاد نظم و امنیت گردشگران پرداخت.

وی افزود:در این مدت دریابانان پاسگاه مرزی ساحلی جزیره هرمز در کنار تامین امنیت توریست ها و گردشگران، با گشت های هدفمند و حضور مستمر در نقاط خطر آفرین موفق شدند از جان ۵۷ تن از مسافران و گردشگران که برای تفریح به سواحل این جزیره رفته بودند و به علت طوفانی شدن دریا در بین صخره ها و شکاف کوه های کنار ساحل محصور شده بودند را نجات و به آغوش خانواده باز گردانند.

جانشین دریابانی استان هرمزگان در ادامه تصریح کرد: مسافران و گردشگران بایستی به توصیه های دریابانان توجه و نکات ایمنی را رعایت کنند تا دچار بروز مشکلات جبران ناپذیر نشوند.

سرهنگ سجادی در پایان اظهار امیدواری کرد که با همت همه سازمان هایی که در طرح ساماندهی دریا در این استان تلاش می کنند، شاهد کاهش غریق و همچنین تلفات ناشی از سایر حوادث در دریا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز