خبرگزاری کار ایران

قبادی:

دسترسی به ۱۵۰۰مرکز فروش لباس از طریق سایت ایران مد امکان‌پذیر است

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۵۱۰

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: بیش از ۱۵۰۰ مرکز فروش و عرضه مد و لباس ایرانی و اسلامی در سایت بنیاد ملی مد ولباس به آدرس www.iranmode.com گنجانده شده است.

به گزارش ایلنا، حمید قبادی (دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس) با حضور در برنامه تهران بیست شبکه پنج سیما گفت: به منظور دسترسی آسان مردم به مراکز فروش لباس ایرانی و اسلامی در سراسر کشور، آدرس بیش از  ۱۵۰۰ مرکز عرضه و فروش در تهران و شهرستان‌ها در سایت بنیاد ملی مد و لباس به آدرس www.iranmode.com گنجانده شده است.

قبادی با بیان اینکه۴۰ میلیون قطعه مانتو در کشور نیاز داریم، افزود: تامین و طراحی مناسب ۴۰ میلیون قطعه مانتوی ایرانی و اسلامی در کشور و پذیرش این موضوع زمان بر است.

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه تهران بیست مبنی بر اینکه آیا در زمینه تامین چادر مشکی مورد مصرف بانوان کشورمافیا وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه۱۰۰ میلیون متر مربع درسال مصرف چادر مشکی در کشور داریم در این راستا اقدام به راه اندازی کارخانه تولید پارچه مشکی کرده ایم.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس در پاسخ سوال دلاوری مجری برنامه تهران بیست مبنی بر اینکه آیا امسال در هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر بخش فروش دایر است، اظهار داشت: امسال هم مانند سال های گذشته بخش فروش دایر نمی باشد اما بنا به درخواست مردم امکان دارد بخش فروش جشنواره مد ولباس فجر را در سال های آینده فعال کنیم.

قبادی در خصوص قانون و اهداف کارگروه ساماندهی مد و لباس در کشور نیز افزود: اساس کار کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ارایه الگوی مناسب لباس ایرانی اسلامی مطابق با فرهنگ و عرف جامعه است. کارگروه با گردآوری طراحان و تولید کنندگان در کنار یکدیگر سعی می‌کند با برگزاری جشنواره مد و لباس فجر الگوهای جدیدی را به جامعه عرضه کند.  بسیاری از طراحان یا به صورت تکی و یا به صورت گروهی طرح‌هایی را طراحی می‌کنند که مطابق با سلیقه و ذائقه مردم است چون طراحان در میان مردم زندگی می‌کنند و ذائقه مردم را می‌د‌انند.

هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، با شعار خوشا مکران و نقش بی مثالش ٢٦بهمن تا ٢ اسفند ٩٧ از ساعت ١٠صبح تا ٨ شب در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز