خبرگزاری کار ایران

افتتاح ساختمان جدید مدیریت درمان و رسیدگی به اسناد پزشکی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۴۵۶

ساختمان جدید مدیریت درمان و دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، ساختمان مدیریت درمان و دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان خراسان رضوی طی مراسمی با حضور "مرتضی نوربخش" پدر مرحوم نوربخش، مدیرعامل سابق سازمان تأمین اجتماعی؛ محمدحسن زدا، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی، معاون درمان و معاون امور استانها، مدیران ستادی سازمان تأمین اجتماعی و مدیران استان خراسان رضوی افتتاح شد.

محمدحسن زدا، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم نوربخش گفت: وی فرزند زمان خویش بود زمان جنگ به جبهه رفت و زمان فراگیری علم و دانش بالاترین مدارج علمی را کسب کرد و در حوزه درمان وطبابت، برای انسان‌های کم برخوردار نیز کم نگذاشت.

وی افزود: دکتر نوربخش تلاش و کوشش بی نظیری داشت و مدیری ساعی، خستگی ناپذیر و پاکدست بود.

زدا گفت: در طول ۴۰ سال گذشته اقدامات موثری در این کشور انجام شده است. در اوایل انقلاب از هر ۵ ایرانی یک نفر تحت پوشش تامین اجتماعی بود و در حال حاضر از هر دو نفر یک ایرانی مشمول خدمات این سازمان است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی افزود: در سال ۵۷ یک مرکز درمانی تامین اجتماعی در کشور فعال بود در حالی که امروز مراکز درمانی این سازمان به بیش از ۳۵۰ مرکز رسیده است.

زدا با بیان اینکه اوایل انقلاب ۱۵۰ واحد اجرایی در کشور بود، اظهار داشت: امروز فقط در بخش بیمه ای تامین اجتماعی یک هزار واحد فعال است.

زدا با اشاره به قدمت ساختمان مدیریت درمان و اسناد پزشکی تامین اجتماعی خراسان رضوی  و فعالیت حدود ۵۰ ساله آن گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ساختمان جدید این مدیریت افتتاح شد.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر احداث ساختمان های مناسب و به روز رسانی تجهیزات برای خدمت رسانی به بیمه‌شدگان اظهار داشت: رعایت کرامت انسانی و رفتار حسنه نیز بسیار ارزشمند است و باید در اولویت کارکنان باشد. همکاران سازمان تامین اجتماعی برخورد خوبی با مراجعان دارند اما این وضعیت باید بهتر شود.

زدا تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی با سرمایه بیمه شدگان و مستمری بگیران ایجاد شده است و مهمتر این که پیرو دینی هستیم که اولین فرمانش به مردم، اخلاق حسنه است و باید از این دستور الهی تبعیت کنیم و برای ارتقای خدمت رسانی به ذی‌نفعان تلاش مضاعف داشته باشیم.

مهدی درخشان، معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: خدمات سازمان تأمین اجتماعی در این سالها گسترش یافته و توسعه فضای اداری نیز به افزایش کیفیت خدمات درمانی کمک می‌کند.

وی افزود: همزمان با افزایش تعداد بیمه شدگان، نیازها و انتظارات آنها نیز افزایش یافته و باید برای ارتقای خدمات تلاش کنیم.

درخشان با بیان اینکه در ابتدای شروع فعالیت مدیریت درمان خراسان رضوی فقط بیمارستان ۱۷ شهریور در این استان وجود داشت، گفت: از آن زمان تا کنون تحولات زیادی صورت گرفته و به نسبت افزایش خدمات و ایجاد مراکز درمانی جدید، فضای اداری نیز نیازمند توسعه بود.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: همه همکاران در حوزه بیمه‌ای و درمانی سراسر کشور برای توسعه خدمات درحال تلاش هستند و مرحوم دکتر نوربخش این سازمان بزرگ را در مسیر اصلی خدمت رسانی به مردم قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز