خبرگزاری کار ایران

۲۳ بازیکن به لائوس اعزام می‌شوند

مهینی: بازیکنان محک خوبی خوردند

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۲۵۹

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان گفت: در بازی دوستانه شاگردانم محک خوبی خورده و کادر فنی ارزیابی نسبی از عملکردشان داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شادی مهینی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان گفت: بازی دوستانه با تیم زیر 19 سال بسیار مفید بود. بچه ها تحت فشار در مسابقه قرار گرفتند چرا که تیم جوانان بسیار پر پتانسیل و از لحاظ آمادگی جسمانی خوب هستند و ما توانستیم نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در این دیدار 60 درصد از بازی  در دست بازیکنان ما بود و فر صتهای خوبی را برای گل زدن داشتیم. بازی پایاپایی را شاهد بودیم و شاگردانم در خیلی از موقعیت‌ها برتری حمله داشتیم و تیم ملی جوانان نتوانستند از عمق به ما حمله کنند.

مهینی گفت: یکی دو بازیکن مصدوم در پست اصلی داریم که نتوانستیم آنها را محک بزنیم و امیدوارم تا به زودی با کمک کادر پزشکی به تیم برسند و برخی بازیکنان که در لیگ بودند باید ریکاوری بشوند.اما مابقی بازیکنان ار زیابی نسبی شدند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: در این اردو سعی کردیم به ساختار تیمی، حمله و دفاعی بپردازیم. شبیه سازی بازی‌هایی که پیش رو داریم را در تمرینات مرتبا مرور و کلاسهای تئوری مختلفی را برگزار کردیم. ضمن اینکه فیلم بازی‌های استرالیا و لائوس را مرتبا به نمایش گذاشته و آنالیز کردیم.

وی در پایان گفت: از 27 بازیکن، 23 بازیکن به اردوی بعدی دعوت خواهد شد تا به مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی فوتبال نوجوانان آسیا که به میزبانی لائوس است، اعزام شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز