خبرگزاری کار ایران

توضیح پلیس کرمانشاه در خصوص برخورد با یک مجرم

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۰۸۳

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه درباره کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص برخورد یکی از ماموران پلیس با فردی مجرم، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، ساعت ۱۶ روز پنج شنبه (۱۸ بهمن) خانمی طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس (۱۱۰) اعلام کرد که فردی با ورود به عنف، قصد سرقت طلاجات و اثانیه منزلش را دارد که بلافاصله گشت کلانتری آزادگان در محل حاضر می شود که به دنبال آن فرد تماس گیرنده  به ماموران مراجعه و همان اظهارات را تکرار می کند.

ماموران با هماهنگی صاحب خانه به داخل آپارتمان وارد می شوند که متهم با مشاهده افسر گشت با حالت غیر طبیعی ضمن فحاشی و توهین با ایجاد درگیری برای انتقال به کلانتری مقاومت می کند که با تلاش مامور یاده شده، متهم به خارج از آپارتمان منتقل و هنگام سوار شدن به خودرو گشت کلانتری مجدداً اقدام به فحاشی و توهین کرده و با لگد زدن به درب خودرو مانع بسته شدن درب می شود.

آنچه که در کلیپ منتشر شده پیداست فرد دستگیر شده چندین بار قصد باز کردن درب خودرو را دارد که افسر گشت طی چندین مرحله اقدام به بستن در خودرو برای جلوگیری از فرار متهم می کند.

پس از اننقال متهم دستگیر شده به کلانتری، پرونده نامبرده تکمیل و به مرجع قضائی ارسال شد؛ در اظهارات کتبی، نامبرده نسبت به درگیری با ماموران پلیس و توهین و فحاشی انجام شده ابراز ندامت و پشیمانی می کند.

لازم به یادآوری است، نیروی انتظامی بیشترین سطح تماس در جامعه را با مردم شریف کشورمان داشته و به همین منظور اولویت ناجا در برخورد انتظامی با کلیه افراد، داشتن سعه صدر است؛ لیکن به علت حجم بالای ماموریت ها، فضای حاکم بر صحنه های جرم و واکنش های متفاوت افراد در صحنه، ماموران انتظامی گاهاً مجبور به استفاده از قوه قهریه می شوند که به هیچ وجه مورد تایید نمی باشد و مامور یاده شده در این خصوص مورد ارشاد و راهنمایی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز