خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر فیلم «ضربه فنی» /اکران از فردا چهارشنبه

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۰۳۸

فیلم سینمایی «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی از چهارشنبه صبح (۲۴ بهمن) در سراسر کشور روی پرده سینماها می‌رود.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و برگزیده بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره کودک و نوجوان است که از چهارشنبه صبح (۲۴ بهمن) در سراسر کشور روی پرده سینماها می‌رود.

این فیلم درباره سه نوجوان است که هرکدام از راهی به دنبال قهرمانی در یک جام معتبر هستند اما همیشه قهرمان اونی نیست که برنده میشه!

در «ضربه فنی» نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا نقش‌آفرینی می‌کنند.

همچنین سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملکیان، حسین لطفی، متین جان‌جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی بازیگران نوجوان این فیلم هستند.

«ضربه فنی» در سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان توانست سه جایزه پروانه زرین هیات داوران کودکان و نوجوانان برای فیلم نوجوان، پروانه زرین بهترین فیلمنامه و پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان را به‌دست آورد.

«ضربه فنی» محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید و توسط موسسه سیمای مهر پخش می‌شود.پوستر این فیلم توسط دانیال فرخ طراحی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز