خبرگزاری کار ایران

آموزش و پرورش استان یزد اعلام کرد:

تمام مدارس شیفت عصر یزد تعطیل شد/ هرگونه تصمیم گیری با مدیریت بحران و فرمانداری است

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۹۶۴

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: به دلیل برودت هوا و سرمای شدید ناشی از بارندگی، برخی مدارس استان تعطیل هستند.

محسن گلستانی فر در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: به دلیل بارش برف و باران و کاهش دما در بسیاری از مناطق استان، برخی مدارس در مناطق شهری و روستایی استان و تمامی مدارس شیفت عصر تعطیل شد.

وی با بیان اینکه بارش برف و باران از روز گذشته در اقصی نقاط استان آغاز شده ادامه داد: بعلت برودت هوا و یخ زدگی سطح جاده ها و معابر همه مدارس ابتدایی شهرستان مهریز اعم از شهری و روستایی امروز سه شنبه تعطیل اعلام شده همچنین مدارس بخش های مختلف شهرستان تفت، بافق، بهاباد و دهستان های سانیج نیز تعطیل است.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اضافه کرد: تمامی مدارس بخش آسفیچ و دهستان بنستان و مدارس زارکوییه و سنجدک و دانش آموزان شبانه روزی در تمامی مقاطع ابتدایی و متوسطه در شهرستان بهاباد و همچنین مراکز پیش دبستانی ومدارس ابتدایی بخش مروست هم تعطیل است.

وی افزود: تمامی مدارس شیفت عصر شهر یزد به علت بارش نزولات آسمانی،برودت هوا و لغزندگی سطح جاده ها و معابر،امروز سه شنبه نیز تعطیل است.

گلستانی فر با بیان اینکه برنامه تعطیلی مدارس برای روز آینده هنوز مشخص نیست اظهار داشت: تصمیم گیری در این زمینه به عهده مدیریت بحران و فرمانداری یزد است که هنوز چیزی اعلام نشده است.

وی با اشاره به طرح برخی انتقادات در خصوص اعلام تعطیلی مدارس عنوان کرد: تا زمانی که ستاد مدیریت بحران استان و فرمانداری یزد در این باره چیزی اعلام نکند ما نمی توانیم تعطیلی یا عدم دایر بودن مدارس را اعلام کنیم.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد بیان داشت: برنامه تعطیلی مدارس برای روز آینده تا عصر یا شب پس از تشکیل جلسه و تصمیم گیری از سوی فرمانداری و مدیریت بحران اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز