خبرگزاری کار ایران

پیش بازی سایپا - مینروا؛

نسخه آسیایی تیم دایی مقابل ناشناخته‌های هندی

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۷۴۶

حریف هندی سایپا در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اولین حضورش در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بازی سایپای ایران و مینروا پنجاب هند اولین دیدار نمایندگان فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید به شمار می رود. این دو تیم از دور دوم مرحله پلی آف این مسابقات در حالی با قضاوت یودای یوماموتو و کمک هایش از کشور ژاپن در برابر یکدیگر قرار می گیرند که برنده این دیدار حساس باید در کشور قطر به مصاف تیم الریان برود.

سایپا در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارد که به گفته کادرفنی و عوامل این تیم اوضاع خوبی ندارد و با توجه به مشکلات مالی و جدایی چند مهره این تیم از جمله مهدی ترابی، نتوانست در فصل نقل و انتقالات نیازهایش را برآورده کند ولی با این وجود همیتی  در این تیم وجود دارد تا بتواند با برتری مقابل نماینده هند به دور بعدی رقابت‌ها و مرحله گروهی راه یابد.

آخرین بازی سایپا تا پیش از دیدار برابر نماینده کشور هند برابر تیم سپیدرود رشت از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر بود که جدال شاگردان دایی و کریمی در پایان، تساوی 2-2 بود. نارنجی پوشان سایپا از 16 بازی خود در مسابقات لیگ صاحب 18 امتیاز شده اند و در جایگاه دهم جدول رده بندی لیگ قرار دارند. مینروا پنجاب شاید حریف ناشناخته ای به نظر برسد ولی علی دایی و شاگردانش به خوبی می دانند که اگر این بازی را دست کم بگیرند، ممکن است به قیمت حذف از این رقابت ها برای آن ها تمام شود.

نارنجی پوشان در بازی با سپیدرود محمد صادق بارانی، مهرداد کفشگری و حسین کامیاب را بخاطر مصدومیت در اختیار نداشتند که اکنون در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نیز این نفرات را به دلیل آسیب دیدگی در فهرست نخواهند داشت.

البته مهرداد کفشگری با پایان مصدومیت در تمرین روز گذشته سایپا شرکت کرد، اما نام او در فهرست ۱۸ نفره نارنجی پوشان برای دیدار فردا مقابل مینروا پنجاب هند دیده نمی‌شود.

رضا اسدی، هافبک دفاعی سایپا که در دیدار اخیر این تیم برابر سپیدرود بعد از حدود دو ماه به میادین بازگشت و موفق به گلزنی شد، شرایط خوبی برای بازی آسیایی برابر مینروا پنجاب دارد و در فهرست نفرات علی دایی حاضر است.

در سوی دیگر این میدان، نماینده کشور هند، تیم مینروا پنجاب قرار دارد که به گفته سرمربی این تیم، ساچین باداده همین که در این مسابقات حضور دارند برای آن ها افتخار بزرگی است. از قدمت این تیم هندی بیشتر از چهار سال نمی گذرد و لقب آن ها تیم جنگجویان است. آن ها در لیگ هند در جایگاه دهم قرار داشته و در پنج بازی اخیر خود متحمل 4 باخت و یک تساوی شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز