خبرگزاری کار ایران

در جشن ۴۰ سالگی انقلاب صورت گرفت؛

حضور گسترده مردم قزوین در راهپیمایی 22 بهمن

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۵۵۶

بسیاری از مردم استان قزوین همزمان با سراسر کشور با حضوری انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری و حمایت دوباره خود را از نظام اسلامی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، راهپیمایی 22 بهمن شهر قزوین که از ساعت 10 صبح آغاز شد، با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، حجت الاسلام تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، داود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، نمایندگان‌مجلس، جمعی از مسئولان استان و قشرهای مختلف مردم اعم از کارگران، فرهنگیان، کارمندان و غیره و همچنین زن و مرد، دختر و پسر و پیر و جوان برگزار شد.

همچنین مردم شهرهای البرز از مسیر  میدان بسیج تا مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع)، مردم شهر آبیک از مقابل حوزه مقاومت بسیج ثارالله (ع) تا ابتدای خیابان مطهری، مردم شهر بوئین‌زهرا از مقابل مسجد جامع تا بلوار امام خمینی(ره)، مردم  آوج از مصلای نمازجمعه تا امامزاده محمدطاهر(ع) و مردم تاکستان از میدان پانزده خرداد تا مقابل شهرداری در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

شهرام احمدپور نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن شهرستان آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت : حضور  مردم در راهپیمایی 22 بهمن امروز، گرد یاس و ناامیدی را بر چهره غبارآلود دشمنان نظام به ویژه در رأس امریکا می‌پاشد.

احمدپور ادامه داد: همراهی مردم با نظام و مسئولان و استمرار حضور آنان در صحنه‌های مختلف، موجب می‌شود تعرضاتی که از سوی دشمنان به کشور ما می‌شود، نقش برآب شده و به هیچ عنوان دغدغه‌ای برای برنامه‌های دشمنان نداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز