خبرگزاری کار ایران

همزمان با چهل‌سالگی انقلاب؛

۳۱۲ طرح برق‌رسانی در زنجان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۲۹۳

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی۳۱۲ طرح برق‌رسانی با ۷۳ میلیارد ریال اعتبار با حضور استاندار زنجان به بهره‌برداری رسید.

به گزاش خبرنگار ایلنا از زنجان، با حضور استاندار زنجان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 312 طرح برق‌رسانی با 73 میلیارد ریال اعتبار توسط شرکت توزیع برق استان زنجان به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به خودکفایی ایران در حوزه تولید، انتقال و توزیع برق اشاره کرد و گفت: صنعت برق یک صنعت زیرساختی است که توسعه آن رشد اقتصادی را به دنبال دارد.

علیرضا علیزاده به دستاوردهای این حوزه پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: پیش از انقلاب اسلامی تولید برق در استان زنجان نبود ولی پس از انقلاب با افتتاح چندین نیروگاه در استان زنجان تولید برق آغاز شده است.

وی با یادآوری اینکه پیش ازانقلاب تنها هفت روستا در زنجان از نعمت برق برخوردار بودند، گفت: هم‌اکنون 893 روستای بالای 10 خانوار در استان زنجان دارای برق هستند که شامل همه روستاهای با این جمعیت در استان است.

به گفته علیزاده تعداد مشترکان پیش از انقلاب 41 هزار مشترک بود، و این رقم سال‌جاری به 441 هزار مشترک رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت شاخص‌های برق و بهبود کیفیت ارائه خدمات مهم‌ترین اولویت این شرکت است، ادامه داد: زمان خاموشی در استان زنجان بسیار پایین‌تر از میانگین کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز