خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات ارتش:

اقتدار و توان دفاعی ارتش در سایه انقلاب اسلامی افزایش بسیاری داشته است

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۰۰۶

معاون عملیات ارتش تاکید کرد: ظرفیت، اقتدار و توان دفاعی ارتش در سایه انقلاب اسلامی افزایش بسیاری داشته و قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، امیر دریادار سید محمود موسوی در نشست فرماندهان ارتش با مردم و اصحاب رسانه گفت: حفظ و آمادگی برای بکاری تجهیزات یکی از ماموریت‌های مهم ارتش از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز است که این مهم به خوبی انجام شده است.

وی به فداکاری‌های مختلف ارتش در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: اولین پاسخ را نیروی هوایی ارتش به دشمن متجاوز داد و بعد از آن در عرصه‌های مختلف زمینی، دریایی و هوایی مجاهدت‌های فراوانی توسط فرزندان انقلاب اسلامی ایران در ارتش صورت گرفته است. 

معاون عملیات ارتش افزود: ارتش بازسازی توان و تجهیزات دفاعی را بعد از دفاع مقدس در دستورکار خود قرار داد و با تشکیل یگان زیرسطحی که بسیار راهبردی است در حالی که قبل از انقلاب اسلامی وجود نداشت. از سوی دیگر، با طراحی و ساخت موشک‌ها مختلف توان بازدارندگی کشور را ارتقا داد.

موسوی با بیان اینکه قبل از انقلاب موشک ساحل به دریا نداشتیم، تصریح کرد: امروز برد موشک‌های ما به ۳۰۰ کیلومتر رسیده و در آینده‌ای نزدیک افزایش خواهد یافت. حضور مقتدر در خلیج فارس، دریایی خزر و اقیانوس‌ها یکی دیگر از دستاوردهای ارتش بعد از انقلاب اسلامی ایران است. 

وی ادامه داد: همه اینها نشان می‌دهد ظرفیت، اقتدار و توان دفاعی ارتش در سایه انقلاب اسلامی افزایش بسیاری داشته و قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز