خبرگزاری کار ایران

44 طرح عمرانی و اقتصادی در آشتیان به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۹۷۰

با حضور استاندار مرکزی همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، 44 طرح عمرانی و اقتصادی به ارزش 470 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد: 10 طرح از 44 طرح این شهرستان اقتصادی است که با اعتباری بالغ بر 340 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. 

وی ادامه داد: مجموع اشتغال مستقیم و غیر مستقیم طرح‌های اقتصادی شهرستان آشتیان 181 فرصت شغلی است که با آورده سرمایه گذار و پرداخت تسهیلات به بهره برداری رسیده است. 

آقازاده مجموع طرح‌های عمرانی شهرستان آشتیان را نیز 34 مورد عنوان کرد و افزود: طرح های عمرانی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است. 

استاندار مرکزی بیان کرد: رعایت عدالت در تخصیص اعتبارات دولتی در نقاط مختلف کشور شاخصه اصلی نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید است و تا کنون همه تلاش مسئولان عملیاتی کردن این آرمان است. 

بهره برداری از مجتمع امدادی جمعیت هلال احمر آشتیان با یک هزار و 200 مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و با اعتبار بیش از 10 میلیارد ریال، بهره برداری از بوستان و زمین چمن مصنوعی شهید «رسول کشفی» به ترتیب با سه هزار متر مربع و 722 متر مربع با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد ریال از مهمترین طرح های عمرانی شهرستان آشتیان بود که با حضور استاندار، نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی استان به بهره برداری رسید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز