خبرگزاری کار ایران

رئیس کلانتری هفت چنار خبر داد:

دستگیری سارقان لوازم خودرو در محدوده ۱۶ متری امیری

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۷۲۴

رئیس کلانتری هفت چنار از دستگیری دو سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو با ۳۲ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ قدرت‌‌الله زمانیان در تشریح جزییات این خبر گفت: با وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو به ویژه در محدوده ۱۶ متری امیری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سرقت‌‌ها توسط دو نفر با یک دستگاه خودروی سواری انجام می‌‌گیرد، اظهار داشت: تعداد گشت‌‌های انتظامی و هدفمند افزایش تا اینکه ماموران سحرگاه امروز موفق شدند خودروی سارقان را خلاف جهت تردد خودروها به صورت روشن در حالی که راننده آن داخل خودرو بود، مشاهده کنند.

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار ادامه داد: سرنشین خودرو که در حال سرقت لوازم داخل خودروی سواری بود ماموران را مشاهده و بلافاصله سوار خودرو شده و هر دو سارق از محل متواری شدند.  متهمان توجهی به فرمان‌‌های پلیس نمی‌‌کردند و ماموران دو تیر هوائی شلیک و در نهایت موفق شدند خودروی سارقان را متوقف و هر دو متهم را دستگیر کنند.

زمانیان افزود: با دستگیری متهمان و شکایت مالباخته هر دو متهم به کلانتری منتقل و تحت تحقیقات تکمیلی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف کردند، تصریح کرد: شناسایی مالباختگان در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز