خبرگزاری کار ایران

آیت الله علی اسلامی:

توطئه دشمنان، ناکارآمد جلوه دادن نظام است

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۷۱۵

نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایجاد ناامیدی و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی از نقشه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، آیت الله علی اسلامی امروز سه شنبه در دیدار با استاندار قزوین اظهارداشت: اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون امام راحل، شهدا و همه ایثارگرانی است که برای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش کردند و از سرمایه های خود گذشتند.

وی بیان کرد: در هیچ دوره ای ایران مانند عصر کنونی صاحب عزت و عظمت و اقتدار و سربلندی نبوده به همین دلیل استکبار تلاش می کند این افتخار را زیر سوال ببرد.

آیت الله اسلامی یادآورشد: در دوران ستم شاهی سردمداران حکومتی هیچ اختیاری نداشتند و بدون اجازه آمریکا حق هیچ کاری نداشتند و استقلال امروز ایران برای استکبار گران تمام شده است و تاب تحمل آن را ندارند.

امام جمعه تاکستان با اشاره به دستاورهای سیاسی، فرهنگی و نظامی و علمی پس از انقلاب اظهارداشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و ایجاد شرایط و بستر مناسب در همه عرصه ها و تحقق مردم سالاری دینی با تلاش دانشمندان و نیروهای مسلح کشور، اقتدار نظامی ایران سرآمد است.

وی اضافه کرد: در شرایط که پیش از انقلاب فقط ۴۵ کیلومتر بزرگراه داشتیم و بسیاری از شهرها و روستاها از تسهیلات زیربنایی محروم بودند امروز هزاران کیلومتر ازاد راه و بزرگراه داریم و اکثر روستاها از آب و برق و گاز و مخابرات برخوردارند.

نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: امروز دشمن تلاش می کند تا با تشدید مشکلات اقتصادی و ایجاد نارضایتی در میان مردم، نظام را ناکارآمد جلوه دهد لذا باید هوشیار باشیم و این نقشه را خنثی کنیم.

امام جمعه تاکستان افزود: از مدیران انتظار داریم عزم خود را برای خدمت صادقانه و همه جانبه به مردم جزم کنند تا رضایت مردم جلب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز