خبرگزاری کار ایران

«سی‌ان‌ان» گزارش داد:

افزایش خودکشی میان نیروهای ارتش آمریکا

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۴۶۸

شبکه «سی ان ان» اعلام کرد که آمار خودکشی در میان نیروهای آمریکایی که در ستاد فرماندهی عملیات ویژه شرکت می‌کنند، فقط طی یک سال بدون دلیل مشخصی سه برابر شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، شبکه «سی‌ان‌ان» با اعلام خبر افزایش سه برابری آمار خودکشی در بین نیروهای ستاد فرماندهی ویژه آمریکا در طول یک سال فقط بدون وجود دلیل مشخصی تاکید کرد که بخش‌های دیگر ارتش این کشور نیز به رغم ارائه برنامه‌های حمایت روحی- روانی شاهد افزایش میزان خودکشی بوده است. 

این شبکه تأکید کرد که در سال ۲۰۱۸ میلادی، ۲۲ نفر در عملیات فرماندهی ویژه خودکشی کرده‌اند که این رقم در مقایسه با سال گذشته سه برابر افزایش یافته است. 

فرماندهان نظامی نتوانسته‌اند هیچ نوع دلیل منطقی برای افزایش میزان خودکشی در میان سربازان ستاد فرماندهی یگان ویژه که شامل نیروی دریائی، هوایی و زمینی ارتش می‌شود، ارائه دهند. 

شبکه سی‌ان‌ان تأکید کرد که این افزایش خودکشی به شرایط جنگ مرتبط نیست بلکه ناشی از مصرف مواد مخدر و تجربه شرایط خاص زندگی سربازان چون ورشکستگی مالی است.

فرماندهی عملیات ویژه با بررسی میزان خودکشی در سال‌های گذشته، در سال  ۲۰۱۲‌ میلادی، این رقم را ۲۳ نفر اعلام کرد حال آن که تا سال ۲۰۱۶ با روند نزولی به ۱۵ نفر رسید و در سال ۲۰۱۷ فقط هشت مورد خودکشی گزارش شد اما سال ۲۰۱۸ شاهد افزایش سه برابری این میزان بوده است.

فرماندهی عملیات ویژه اعلام کرده است که از طریق برنامه‌های آگاهی‌بخشی و رفتار درمانی و نیز آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی و نحوه برخورد با شرایط سخت زندگی به سربازان، در پی حل این مشکل است. 

سی‌ان‌ان گزارش داد که مشکل خودکشی فقط به ستاد عملیات ویژه محدود نمی‌شود بلکه در یگان‌های ارتش آمریکا نیز مشهود است به گونه‌ای که میزان خودکشی در پیاده‌نظام و نیروی دریائی در سال ۲۰۱۸ به بالاترین سطح در ۱۰ سال گذشته رسیده و به‌رغم برنامه‌های فشرده بهداشت روان ۶۸ مورد خودکشی گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز