خبرگزاری کار ایران

هاشمی:

درخشان‌ترین برگ‌های کارنامه انقلاب متعلق به مردم است

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۳۸۸

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گرامی داشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: مهمترین پیام مسئولان در 40 سالگی انقلاب، می تواند اذعان به قصور و تقصیر در خدمت به مردم و تلاش در جهت جبران کاستی ها باشد.

به گزارش ایلنا، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای یکصدو بیست و یکمین جلسه شورا فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و تاکید کرد: مهمترین پیام مسئولان در 40 سالگی انقلاب، می تواند اذعان به قصور و تقصیر در خدمت به مردم و تلاش در جهت جبران کاستی‌ها باشد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنانش با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری درباره چهل سالگی انقلاب گفت: چهل سالگی انقلاب دوران بلوغ و بالندگی نظام است؛ ما بیش از هر چیز به خودآگاهی و خود انتقادی برای رشد و ترمیم نقائص خود نیاز داریم.

‎ هاشمی افزود: مردم در این دوران سخت و پرفراز ونشیب، هر زمان که مورد آزمون قرار گرفته اند، با عملکردی درخور تحسین دین خود را به وطن ادا کرده اند،  خصوصا در دوره سخت پیروزی انقلاب و کمبودها، دوران دشوار جنگ تحمیلی و الان دوران جنگ اقتصادی کشور این مردم بودند که جلوتر از مسئولان، افتخاراتی بی نظیر را رقم زدند و اکنون در چهل سالگی انقلاب، شاهد هستیم درخشان ترین برگهای این کارنامه متعلق به مردم است.

‎رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اگر ما مسئولان بخواهیم همچون گذشته بجای پذیرش اشتباهات و قصور وتقصیرهای خود، مسئولیت را به گردن مدیران گذشته، جناح رقیب یا عوامل داخلی وخارجی بیاندازیم افزود: قطعا بلوغ و رشد وبالندگی را شاهد نبوده و انتظارات مردم را برآورده نخواهیم ساخت.

‎وی افزود: در حوزه مدیریت شهری نیز ما باید مسئولیت خود را در وضعیت موجود بپذیریم، اکنون بیش از یک سوم از دوران مسئولیت لیست امید در مدیریت شهری سپری شده اما باید با عملگرایی و واقع گرایی مطالبات بر زمین مانده مردم را تحقق ببخشیم.

‎رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: با توجه به تصویب شدن احکام برنامه سوم توسعه شهر تهران، انتظار افکارعمومی از مدیریت شهری آن است که بسرعت اهداف و برنامه عملیاتی پنج سال آینده و اهداف کمی و بعضا کیفی بخصوص آلودگی صدا، ترافیک و آسیب های اجتماعی، تاب آوری و نوسازی بافت فرسوده را تدوین و اعلام کند تا بتوان عملکرد مدیریت شهری را در این دوره ارزیابی کرد، بدیهی است که ما نیازمند اقدامات عملی و عینی هستیم.

‎وی ابراز امیدواری کرد بتوانیم دهه پنجم انقلاب را با تحقق بیشتر مطالبات مردم و عملی کردن وعده ها آغاز کنیم تا سرمایه اجتماعی نظام و اعتماد مردم به مسئولان ترمیم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز