خبرگزاری کار ایران

با دستور سردار جعفری؛

عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح عمرانی زودبازده بسیج آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۱۷۵

عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح عمرانی زودبازده در سراسر کشور با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با رمز مقدس «یا فاطمه الزهرا (س)» آغاز شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس برنامه‌‌‌ریزی صورت گرفته، این چهل هزار طرح عمرانی و محرومیت‌‌‌زدایی که در ٢٨ حوزه مختلف به انجام خواهد رسید، در مدت چهار الی شش ماه به بهره‌‌‌برداری می‌رسد.

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین آغاز به کار ٤٠ هزار طرح عمرانی زودبازده گفت: دشمنان می‌‌خواستند چهل سالگی انقلاب اسلامی اتفاق نیفتد اما به لطف الهی شاهد این جشن هستیم.

وی افزود: با وجود دشمنی‌ها و توطئه‌های فراوان علیه انقلاب، در چهل سالگی این انقلاب الهام‌‌بخش فرزندان بسیجی یک کار بزرگ و هدیه‌ای به هموطنان را با آغاز به کار ٤٠ هزار پروژه عمرانی زودبازده آغاز می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج با تاکید بر اینکه حیات سپاه در خدمت‌‌رسانی به مردم است و بسیج در سراسر کشور خدمات بسیاری در حوزه‌های مختلف به مردم دارد، اظهار داشت: این ۴۰ هزار پروژه در مدت زمان چهار تا شش ماه به بهره‌‌برداری می‌رسد و بخشی از هزینه اجرایی این پروژه‌ها نیز توسط مردم تامین شده است.

غیب‌‌‌پرور اضافه کرد: دوستان انقلاب می‌دانند که این انقلاب پابرجا و مستحکم است و دشمن هم خوب می‌داند که این انقلاب تا ظهور امام زمان (عج) ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز