خبرگزاری کار ایران

سرقت با استفاده از خودروی آقا معلم

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۰۸۳

رئیس کلانتری مشیریه از بازداشت یکی از سارقان حرفه ای لوازم داخل خودرو، هنگام سرقت خبر داد و گفت: دستگیری همدست این متهم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "سیدامین موسوی‌پور" بیان داشت: از مدتی پیش سرقت های لوازم داخل خودرو شدت یافته بود که بنابر حساسیت موضوع ماموران عملیات کلانتری وارد عمل شدند و با بررسی فنی و پلیسی روی پرونده ها، مشخص شد که لوازم داخل خودروها توسط ۲ سارق انجام می پذیرد.

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشریه گفت: با به دست آمدن سرنخ هایی از سارقان حرفه ای، مشخص شد که سارقان با خودروی های سرقتی اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو می کنند. کلید زده شد.

وی با اشاره به افزایش گشت های شبانه روزی به صورت محسوس و نامحسوس، توسط تیمی از ماموران عملیات کلانتری، ابراز کرد: تحقیقات پلیسی جریان داشت تا اینکه بالاخره ساعت ۴ عصر روز چهارشنبه هفته گذشته، ماموران عملیات کلانتری متوجه ۲ مرد جوان شدند که از خودروی پرایدشان پیاده شده و مشغول باز کردن درب خودروی پراید دیگری بودند ولی این ۲نفر با محض دیدن ماموران، سوار خودروی خود شده از محل گریختند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران دستور ایست به سارقان فراری دادند ولی آنها از دستور سرپیچی کرده و از محل گریختند، گفت: در این فرار تعدادی از خودروهای پارک شده در کنار خیابان آسیب و ماموران برای جلوگیری از ورود خسارت بیشتر ۴ تیر هوایی شلیک کردند و متهمان که چاره ای جز ایستادن نداشتند پس از گذشت مدت زمان ۱۲ دقیقه در فضایی باز توقف کردند.

کلانتر محله مشریه توضیح داد: ماموران حدودا پنج کیلومتر به تعقیب این ۲ سارق حرفه ای پرداختند ولی یکی از سارقان موفق به فرار و متهم اصلی پرونده دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در کلانتری به سرقت لوازم خودرو با همکاری همدستش اقرار کرد: توضیح داد: اما متهم مدعی بود، خودروی پراید برای خودش می باشد ولی در تحقیقات پلیسی مشخص کرد خودرو متعلق به یک آقا معلم می باشد و وقتی با صاحب خودرو تماس برقرار شد او مدعی شد خودرویش جلوی مدرسه پارک است در حالی که خودرویش در کلانتری بود.

وی ادامه داد: آقا معلم پس از بررسی موضوع و متوجه شدن به سرقت رفتن خودرویش، به کلانتری مراجعه کرد و طی شناسایی خودروی خود، از متهم به اتهام تخریب و سرقت خودرویش شکایت کرد و همچنین، ۹ نفر شاکی که متهم حین فرار به خودروهای آنها آسیب زده بود به کلانتری مراجعه شکایت شان را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه متهم به همراه ۹ شاکی در اخیتار مقام قضائی قرار گرفت، خاطر نشان کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم دوم ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز