خبرگزاری کار ایران

اعلام مسیرهای دسترسی به نمایشگاه‌های دستاوردهای نیروهای مسلح

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۰۳۹

مسیرهای دسترسی به نمایشگاه‌های دستاوردهای دفاعی از قبیل «اقتدار ۴۰» ، «اقتدار هوایی نیروهای مسلح» و «دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» به شرح زیر اعلام شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با ایام‌الله دهه فجر، نمایشگاه‌های دستاورهای نیروهای مسلح در بخش ‌های مختلف در سه نقطه از شهر تهران برگزار شده است. این نمایشگاه‌ها به مدت ۱۱ روز از پنج شنبه ۱۱ بهمن تا ۲۲ بهمن ماه برای بازدید عموم ملت شریف اسلامی دایر است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی "اقتدار ۴۰" واقع در مصلای تهران می‌توانند از طریق بزرگراه رسالت (درب شماره ۱۹) یا خیابان شهید قنبرزاده (درب شماره ۱۵)، خیابان شهید بهشتی (درب شماره ۱ روبروی مترو) از این نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین برای بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس نیز می توانند از مسیر اتوبان شهید حقانی و اتوبان شهید همت و یا در صورت عدم استفاده از خودرو شخصی، ایستگاه مترو شهید حقانی واقع در داخل باغ موزه دفاع مقدس استفاده کنند.

علاوه بر این علاقه مندان به انواع هواپیماها، بالگردها‌ و تجهیزات حوزه هوایی می توانند از نمایشگاه اقتدار هوایی نیروهای مسلح در پایگاه شهید لشکری مهرآباد که در ابتدای بزرگراه فتح از مسیر شرق به غرب واقع شده است، دیدن کنند.

عموم علاقه مندان به ویژه خانواده‌ها، دانش آموزان، دانشجویان، اساتید، فرهیختگان و اقشار مختلف مردم غیور ایران اسلامی امکان بازدید از این نمایشگاه‌ها را دارند.

این نمایشگاه‌ها با مشارکت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و معاونت علمی فناوری رئیس جمهوری برگزار شده است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز