خبرگزاری کار ایران

موریاسو: به خاطر شروع بد بازی را باختیم / نتوانستم تیم را خوب آماده کنم

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۷۵۳

سرمربی تیم ملی ژاپن معتقد است که به خاطر شروع بد بازی را واگذار کرده اند.

تیم ملی ژاپن که با پیروزی مقابل ایران، به فینال رقابت ها راه پیدا کرده بود، در دیدار امشب مقابل قطر نمایش چندان خوبی ارائه نداد و در نهایت شکست سنگینی را متحمل شد.

موریاسو از اینکه تیمش در طول رقابت ها پیشرفت داشت، ابراز رضایت کرد اما مسئولیت شکست در این دیدار را برعهده گرفت.

او به خبرنگاران گفت:" می خواهم از همه بازیکنان و کادر فنی ام و همین طور تیم قطر تشکر کنم. هواداران انتظار داشتند که ما جام را به خانه برگردانیم و من ناراحتم که نتوانستیم این کار را بکنیم. اما از اینکه توانستیم به عنوان یک تیم پیشرفت داشته باشیم، احساس غرور می کنم. البته فکر می کنم به عنوان یک مربی باید بهتر شوم.

ما گل اول را روی اشتباه در جاگیری دریافت کردیم. این وظیفه من است که تیم را بهتر آماده کنم.

تیم قوی تر شایسته تر پیروزی است و آنها از ما قوی تر بودند. من عملکردمان را آنالیز می کنم تا از نتایج آن برای برنامه ریزی برای آینده استفاده کنم.

دریافت گل اول برای ما دشوار بود. ما خودمان را آماده کردیم اما بازیکنان مان نتوانستند در زمین نقاط قوت شان را نشان بدهند. ما این فرصت را داشتیم که نتیجه را جبران کنیم اما بعد از دریافت گل دوم، شرایط سخت شد.

هدف ما این بود که قهرمان شویم اما این دستاورد هم برای تیم اهمیت زیادی دارد. با انجام 7 بازی توانستیم خودمان را بهتر کنیم. می خواهم از بازیکنان باتجربه که واقعا در این رقابت ها به بازیکنان جوان کمک کردند، تشکر کنم.

همچنین از بازیکنان جوان که تمام تلاش شان را کردند، تشکر می کنم. ما کمک خواهیم کرد تا ژاپن تیم بهتری بسازد و امیدوارم بازیکنان به عملکردشان در این رقابت ها افتخار کنند و همین مسیر را در آینده ادامه بدهند.

ما شکست خوردیم به خاطر شروعی که داشتیم و ریتم بازی مان را از دست دادیم. ما باید از همه نظر بهتر شویم. نتوانستیم بازیکنانی مانند عبدالکریم حاتم که گل دوم را زد، متوقف کنیم و این باعث می شود که در مورد متوقف کردن بازیکنان مشابه در آینده بیشتر فکر کنیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز