خبرگزاری کار ایران

طرح ویژه‌ برای تسهیل دریافت خدمات آزمایشگاهی توسط اعضای هیئت علمی سراسر کشور

یارانه یک میلیارد تومانی شبکه آزمایشگاهی برای اعضای هیئت علمی

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۱۷۰

در طرح تخفیف ویژه چهل سالگی انقلاب، هر عضو هیئت علمی برای دریافت خدمات آزمایشگاهی از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، از 40 درصد تخفیف تا 40 میلیون ریال بهره‌مند می‌شود.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به مناسبت 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، برای هر عضو هیئت علمی در سراسر کشور 40 میلیون ریال اعتبار دریافت خدمات آزمایشگاهی در نظر گرفته است.

به گزارش شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی، طرح ویژه‌ای برای تسهیل دریافت خدمات آزمایشگاهی توسط اعضای هیئت علمی سراسر کشور ارائه کرده است.

در طرح تخفیف ویژه چهل سالگی انقلاب، هر عضو هیئت علمی برای دریافت خدمات آزمایشگاهی از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، از 40 درصد تخفیف تا 40 میلیون ریال بهره‌مند می‌شود.

بر اساس این گزارش، ثبت نام در این طرح که به صورت ویژه اجرا می‌شود، از 11 تا 25 بهمن‌ماه جاری امکان‌پذیر خواهد بود.

با توجه به اعلام شبکه آزمایشگاهی، یک میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است و 250 نفر از اعضای هیئت علمی می‌توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

اعضای هیئت علمی از سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به کارتابل خود در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، نسبت به فعال‌سازی این گرنت اقدام کنند.

شایان ذکر است که مشمولین این طرح می‌توانند در سراسر کشور تا 25 اسفند از گرنت تخصیص داده شده برای دریافت خدمات آزمایشگاهی اقدام کنند.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده و هم‌اکنون بیش از 500 مجموعه آزمایشگاهی، بیش از 11000 دستگاه را به منظور ارائه خدمات به پژوهشگران و صنایع، در این شبکه به اشتراک گذاشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز