خبرگزاری کار ایران

تعامل سازنده مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با کانون‌های بازنشستگی

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۶۵۱

نایب رئیس کانون بازنشستگی البرز مرکزی اظهار داشت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد تعامل خوب و سازنده ای با کانون های بازنشستگی دارد.برگزاری منظم و مستمر جلسات کانون های بازنشستگی با آقای عسکری از جمله مصادیق این تعامل خوب است.

به گزارش ایلنا، باتوجه به برگزاری مستمر و منظم جلسات کانون‌های بازنشستگی فولاد با مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد، مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق نظر نمایندگان کانون‌ها را در این خصوص جویا شده است.

در این باره، شوکت‌الله آزادی (نایب رییس کانون بازنشستگی البرز مرکزی) اظهار داشت: محمدجواد عسکری (مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد) تعامل خوب و سازنده‌ای با کانون‌های بازنشستگی دارد.

آزادی در گفتگو با مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد، عنوان کرد: برگزاری منظم و مستمر جلسات کانون‌های بازنشستگی با آقای عسکری از جمله مصادیق این تعامل خوب است.

وی افزود: آقای عسکری برای موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فولاد تلاش کرده است. انتظار بازنشستگان این است که با توجه به دغدغه‌های معیشتی بازنشستگان فولاد این تلاش‌ها منجر به اجرای همسان‌سازی حقوق این عزیزان گردد.

آزادی در پایان، گفت: فشارهای اقتصادی موجب کاهش قدرت خرید بازنشستگان شده و همسان‌سازی حقوق می‌تواند تا حدودی مشکلات اقتصادی بازنشستگان را کاهش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز